ترامپ ماکت بازطراحی هواپیمای ریاست جمهوری آمریکا را با خودش برده است

به گزارش مجله صادق ویلا، دونالد ترامپ به حدی به برنامه بازطراحی هواپیمای مخصوص ریاست جمهوری آمریکا با یک نقاشی جدید اشتیاق داشته که یک ماکت از آن را در داخل دفترش در کاخ سفید موسوم به دفتر بیضی قرار داده و آن را هنگامی که کاخ سفید را ترک کرد با خود به باشگاهش در مارالاگو برده است.

ترامپ ماکت بازطراحی هواپیمای ریاست جمهوری آمریکا را با خودش برده است

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ ارزان تهران از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به نقل از دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا جنجال زیادی با اقداماتش در قبال مذاکرات مجدد درخصوص بازطراحی این هواپیمای نسل بعدی به راه انداخته و بعد از رسیدن به ریاست جمهور تهدید به لغو یک قرارداد با بوئینگ و اعمال تغییرات در مذاکرات کرد.

او گفت که تلاشهایش باعث صرفه جویی در پول مالیات دهندگان شد. او در عین حال خودش را به سبک طراحی علاقمند نشان داده و در طرح نقاشی و لغو عناصری در طراحی که قدمتشان به دولت کندی باز می گشت، درگیر شد.

او یک مدل ماکت از هواپیمای بازطراحی شده را در داخل دفتر بیضی در میان بیشمار تصاویر ترامپ با رهبران دنیا قرار داد در حالی که تبدیل به موضوع تبادل نظر شد. حالا این مدل را می توان در ملک مارالاگو که ترامپ از 20 ژانویه ساکنش شده، دید. تصویری از به نمایش گذاشتن این مدل به دست پولتیکو رسید.

آنطور که در این تصویر پولتیکو دیده می گردد، مدل بازطراحی هواپیمای مخصوص ریاست جمهوری آمریکا با نقاشی جدید که زمانی در دفتر بیضی کاخ سفید بود حالا روی یک میز قهوه خوری در لابی ملک مارالاگو به نمایش گذاشته شده است.

در یک تصویر دیگر نیز می توان این مدل را زمانی که دونالد ترامپ با عمران خان، نخست وزیر پاکستان در ماه ژوئیه ملاقات کرد مشاهده کرد.

کاخ سفید در ابتدای دولت جو بایدن به پرسشها درباره اینکه آیا طرح نقاشی جدید این هواپیما بر طبق مدل دونالد ترامپ را کنار می گذارد پاسخ نداد.

جن ساکی، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید گفت، بایدن حتی یک لحظه وقت صرف فکر کردن درباره طرح نقاشی این هواپیما که سمبل قدرت و اعتبار آمریکا در سراسر دنیا در نظر گرفته می گردد، ننموده است.

یک سخنگوی دفتر پساریاست جمهوری ترامپ نیز به درخواست برای اطلاعات در مورد اینکه آیا ترامپ ملزم به بازپرداخت به دولت از بابت بردن این مدل با خودش شده، پاسخ نداد؛ معمولا روسای جمهور آمریکا این بازپرداخت را در قبال هدایای دیپلماتیکی که میل به نگهداری کردنشان دارند انجام می دهند.

ترامپ در یک مصاحبه مربوط به یک مستند نشنال ژئوگرافیک با احساس درباره این بازطراحی صحبت کرد.

او در این مصاحبه که در اکتبر 2019 انجام شد، گفت: من این را اقدامی مربوط به میراث در نظر می گیرم. هر وقت که به آن نگاه می کنم می گویم، من کار زیادی در قبالش دارم که باید انجام دهم. این واقعا یک ارائه مجدد از کشور عظیم ما است.

ترامپ به نشنال ژئوگرافیک گفته بود: ما داریم سیستم رنگامیزی را تغییر می دهیم، من فکر می کنم این یک سیستم قوی تر است. این واقعا زیباتر است. سیستم رنگامیزی قبلی برای خیلی وقت پیش است به رنگ آبی آسمانی. حالا فکر می کنم که ما سیستم قدرتمندتری داریم که قرمز، سفید و آبی است که رنگ آبی موجود در پرچم آمریکاست که تیره تر است.

از آن موقع دموکراتها دیدگاه تندی نسبت به میراث ترامپ در پیش گرفته و او را دو بار استیضاح نموده اند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 750

به "ترامپ ماکت بازطراحی هواپیمای ریاست جمهوری آمریکا را با خودش برده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ ماکت بازطراحی هواپیمای ریاست جمهوری آمریکا را با خودش برده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید