کنایه سنگین به ساپینتو؛ دوست دارم سرمربی استقلال ایرانی باشد ، این تصمیم سرمربی پرتغالی اشتباه بود ، قانون مسخره ای گذاشتند، خیلی ناراحتم!

به گزارش مجله صادق ویلا، دروازه بان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: من و طرفداران استقلال آرزو می کنیم استقلال و پرسپولیس به فینال جام حذفی برسند.

کنایه سنگین به ساپینتو؛ دوست دارم سرمربی استقلال ایرانی باشد ، این تصمیم سرمربی پرتغالی اشتباه بود ، قانون مسخره ای گذاشتند، خیلی ناراحتم!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، پرویز برومند درباره گلایه بازیکنان و مربیان تیم فوتبال استقلال از داوری ها اظهار کرد: شاید سطح داوری مان همین است و نباید انتظار بیشتری داشت. وقتی تکنولوژی نباشد، منجر به اشتباهات داوری می گردد و بعضی ها ناراحت شده و بعضی ها نیز سود می برند. زمانی که مسابقات به هفته های حساس می رسد، اشتباهات داوری بیشتر به چشم می آیند. در دربی دیدیم که به راحتی پنالتی استقلال گرفته نشد. قانون مسخره ای درباره نوع برخورد توپ به دست گذاشته اند. وقتی بازی در محوطه جریمه جریان دارد، بازیکن باید حواسش باشد که توپ به دستش نخورد، چون جریمه می گردد.

داور قاطعی در ایران نداریم

وی اضافه نمود: متأسفانه داور قاطعی نداریم که بتواند در آن دقایق از دربی پنالتی بگیرد. قصد تخریب داوران را ندارم، آنها زحمت می کشند و بدون اینکه پول آنچنانی بگیرند، فقط به عشق کارشان قضاوت می نمایند اما باید قبول کرد همه از داوری ها می نالند و قضیه دیگر لوث شده است.

دست زدن به ترکیب اصلی، تصمیم اشتباهی بود

دروازه بان پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به از بین رفتن تقریبی شانس قهرمانی آبی پوشان در لیگ برتر توضیح داد: از بازیکنان استقلال خیلی رضایت دارم، آنها با حواشی مدیریتی، داوری، سازمان خصوصی سازی، فتح الله زاده ناکارآمد و ... فوق العاده نتیجه گرفتند. با این حال، کادر فنی استقلال در دو بازی اخیر در لیگ اشتباه کرد که به ارنج اصلی تیمش دست زد. وقتی تیم در 4، 5 بازی نتایج خوبی گرفته بود، چرا باید ارسلان مطهری در دربی روی نیمکت بنشیند. مطهری در دربی خیلی به درد می خورد. حق با مربی است که طبق شرایط تمرین ارنج تیمش را انتخاب کند اما اصولا مربیان به تیم برنده دست نمی زنند.

استقلال آرزو کند خودش و پرسپولیس به فینال برسند

برومند ادامه داد: استقلال باید به فینال جام حذفی برسد و آرزو کند پرسپولیس هم به فینال بیاید تا نتیجه دربی و از دست رفتن قهرمانی لیگ را جبران کند. متأسفانه از زبان من گفته شد که استقلال باید از پرسپولیس انتقام بگیرد، در صورتی که در ورزش چیزی به نام انتقام وجود ندارد. اگر باختی بوده یا پیروزی، حق یا ناحق تمام شده و باید کوشش کنیم جبران گردد. همه با هم در یک کشور زندگی می کنیم و فوتبال ورزشی است که همه می خواهند از آن لذت ببرند.

آقایان! به فکر استقلال باشید

وی در رابطه با اظهارات طرفداران استقلال مبنی بر مهندسی لیگ گفت: به عنوان طرفدار استقلال خیلی از شرایط به وجود آمده شاکی هستم. مگر ممکن است در یک فصل سه، چهار مدیر برای استقلال عوض شوند؟ صحبت های مان تکراری شده و سال ها این اتفاقات برای استقلال می افتد. مگر کار سختی است که مدیر لایقی انتخاب گردد، مدیری که سارق نباشد و صرفا منفعت خودش را در نظر نگیرد. آیا وزارت ورزش و جوانان نمی تواند چنین کاری کند؟ هر مدیری آمده صندلی مدیرعاملی و هیئت مدیره را سکوی پرتاب خودش در نظر گرفته است. اگر این کار را می کنید حداقل در کنارش کار کوچکی هم برای استقلالِ بیچاره بکنید! با تغییر نتایج استقلال، زندگی یکسری از طرفداران از دست می رود. طرفدار چه گناهی نموده که نام تیمش استقلال است؟ ورزش فوتبال باعث شادمانی روحی - روانی می گردد تا جلوی یکسری از بیماری ها گرفته گردد. وقتی استقلال، پرسپولیس و تیم ملی خوب باشند، روحیه مردم هم خوب است. در کشورهای دیگر میلیاردها تومان هزینه برای شادی مردم می نمایند اما در فوتبال ما به این موضوع توجه نمی گردد.

صحبت های روشن از سر دلسوزی است

دروازه بان پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد اظهارات حسن روشن علیه ریکاردو ساپینتو عنوان نمود: روشن اسطوره فوتبال ایران است و اگر زمان هایی ناراحتی هایش را عنوان می نماید از روی دلسوزی است. او دلش نمی خواهد جای کسی بنشیند یا مدیرعامل، سرپرست و سرمربی استقلال گردد، او دلش برای طرفداران می سوزد. از ساپینتو به خاطر اتفاقات بازی با صنعت نفت آبادان گلایه دارم؛ اینکه ارنج تیم دستکاری شد به کنار اما چرا عصبانیتش را به داخل زمین انتقال داد؟ ضربه این رفتارها را طرفداران و استقلال خوردند و تیم از کورس قهرمانی عقب افتاد.

دوست دارم مربی ایرانی سرمربی استقلال باشد

برومند در پاسخ به این سؤال که آیا ساپینتو در استقلال بماند یا نه، یادآور شد: از ابتدا اعتقادم به مربی ایرانی بوده است. برای تیم ملی نیز دوست داشتم سرمربی ایرانی انتخاب گردد، چه برسد باشگاهی. کارهایی که مربیان خارجی می نمایند، مربیان ایرانی هم بلدند. دوست ندارم نظرم در سیاست های باشگاه دخیل باشد، هر چند که باشگاهی نداریم و چند بازیکن داریم که به همراه مربی در مسابقات شرکت می نمایند! اگر بحث استفاده از مربی خارجی مطرح باشد باید سراغ مربی خوب، با کلاس و با متُد بروند و تیم های پایه را به او بسپارند و قرارداد 10 ساله امضا نمایند. بعد از 10 سال می توانند نتیجه این تصمیم را ببینند.

حسینی اشتباه کرد اما ...

وی در مورد انتقادها از عملکرد سید حسین حسینی درون دروازه استقلال گفت: حسینی بدموقعی اشتباه کرد اما نباید فراموش کنیم در خیلی از جاها ناجی تیم بوده است. حسینی در لحظه ای تمرکزش را از دست داد و گل بدی مقابل صنعت نفت خورد. با این حال، نباید فراموش کرد که خیلی از روزها تیم را نجات داده است.

خیلی ناراحت هستم

دروازه بان تیم فوتبال استقلال در سرانجام گفت: خیلی ناراحتم که استقلال هم دربی را باخت و هم قهرمانی را از دست داد. طرفداران خیلی عذاب می کشند. زمانی که به عنوان بازیکن در دربی می باختیم، آن قدر ناراحت می شدم که می خواستم فوتبال را کنار بگذارم و خیلی ها یاری می کردند که به شرایط گذشته برگردم. برترین زمان برای جبران لیگ و دربی، رسیدن استقلال و پرسپولیس به فینال جام حذفی است تا این نتایج جبران گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1402 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1549

به "کنایه سنگین به ساپینتو؛ دوست دارم سرمربی استقلال ایرانی باشد ، این تصمیم سرمربی پرتغالی اشتباه بود ، قانون مسخره ای گذاشتند، خیلی ناراحتم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه سنگین به ساپینتو؛ دوست دارم سرمربی استقلال ایرانی باشد ، این تصمیم سرمربی پرتغالی اشتباه بود ، قانون مسخره ای گذاشتند، خیلی ناراحتم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید