خبرهای بد گل محمدی درباره خرید مهاجم خارجی ، جذب دروازه بان خارجی منتفی شد ، بازگشت آل کثیر؟

به گزارش مجله صادق ویلا، یحیی گل محمدی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از ملاقات برابر ذوب آهن شرکت کرد به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

خبرهای بد گل محمدی درباره خرید مهاجم خارجی ، جذب دروازه بان خارجی منتفی شد ، بازگشت آل کثیر؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از طرفداری، پرسپولیس فردا برابر ذوب آهن قرار می گیرد. یحیی گل محمدی گفت: امیدوارم فردا بازی خوبی برای ما باشد، روز خوبی برای ما باشد. بازی حساسی است و همه بازی هایی که ما در لیگ برتر انجام دادیم، مثل یک فینال است و هیچ فرقی با فینال جام حذفی و بازی آخر لیگ برتر ندارد. باید سعی کنیم امتیازات را جمع کنیم و سال سختی است برای قهرمان شدن. باید انرژی و انگیزه زیادی داشته باشم تا این روند را ادامه دهیم. بازیکنان هم انصافا علی رغم مسائلی که دارند، خوب تمرین می نمایند و تمرکز خوبی دارند و انگیزه آنها فراتر از حد تصور است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص ذوب آهن اظهار کرد: آنها هفته قبل نشان دادند تیم باکیفیتی هستند و مربی خوب و بازیکنان جوان و سرعتی خوبی در حمله دارند. روز سختی برای ما خواهد بود. از آن طرف نبود طرفداران و تماشاگران می تواند مزید بر دلیل باشد. چون وجود آنها انرژی خوبی به ما می داد و نبودنشان قطعا به ضرر تیم ما خواهد بود. اینکه چه موقع و کِی قرار است طرفداران ما به استادیوم بیایند واقعا خبر نداریم و آغاز سال با عدم حضور تماشاچی ها همراه است و این یک نقطه ضعف بزرگ برای فوتبال ما و کسانی است که باعث و بانی این اتفاقات شدند. هنوز زیرساخت اولیه برای حضور تماشاگران بعد از سالهای زیاد، نتوانستند به وجود بیاورند. فقط اسمی از مدیریت داشتند و هیچ کاری برای فوتبال و ورزش نکردند. همواره به بازیکنان می گویم بازی بعدی، حساسترین بازی عمر شماست، امیدوارم بازیکنان هم عملکرد خوبی داشته باشند.

گل محمدی در خصوص رکوردشکنی پرسپولیس گفت: ببینید به خدا چیزهایی که می گویید را اولین بار است می شنوم. اصلا به این که چه رکوردی می زنیم و چه رکوردی ثبت می شود فکر نمی کنیم. باید متمرکز برای برد در بازی فردا باشیم. نمی دانم چه اتفاقاتی رخ می دهد و قابل پیشبینی نیست. یک چیزی را خیلی مطمئنم، بازیکنان ما با انگیزه بالا وارد زمین خواهند شد و امیدوارم تلاششان نتیجه بدهد.

وی ادامه داد:درباره بازیکنان جدا شده صحبتی ندارم اما یاسین در این چند بازی نشان داد کیفیت و انگیزه بالایی دارد. اما کار زیادی دارد و باید سرسختی بیشتری در بازی داشته باشد و بتواند کیفیتی که دارد، نشان دهد. ما این فضا را برای او مهیا خواهیم کرد و ما این فضا را با تمرینات برای او در نظر خواهیم گرفت. خودش هم باید اراده داشته باشد که به سطح اول فوتبال ایران برسد. ما بازیکنی را اضافه خواهیم کرد که بدانیم به تیم یاری می نماید. اینکه از سر ناچاری مهاجم خارجی بخریم، تجربه خوبی برای ما نبوده و باید بازیکنی بخریم که بار از روی دوش تیم بردارد. ما همچنان دنبال این هستیم که اگر بتوانیم (دو بار تکرار)، مهاجم خارجی بخریم. ما محدودیت داریم برای خرید بازیکن و این سقف اجازه نمی دهد که بازیکن موردنظر را بخریم. نیم نگاهی داریم و دنبال این هستیم که تیم را در خط حمله تقویت کنیم.

یحیی گل محمدی راجع به جذب دروازه بان برزیلی گفت: فعلا منتفی است. نگران هستیم اما دو جوان خوب داریم در تیم که البته بی تجربه هستند.

گل محمدی گفت: نگاهی که در کشورهای عربی به فوتبال هست با نگاهی که مدیران ما دارند، خیلی فرق دارد. آنها به فوتبال به عنوان یک صنعت و پدیده اجتماعی نگاه می نمایند که باعث نشاط، شادی و انگیزه در جوانان می شود. اما نگاه ما گذرا، از بالا به پایین و با منت به فوتبالیست ها است. می گوییم شما پول زیاد می گیرید و چند وقت پیش هم یکی از این رسانه ها در خصوص فوتبالیست ها و باشگاه پرسپولیس و استقلال، کلماتی مثل مفتخور استفاده کرد. آنها آدرس اشتباه می دهند. فوتبالیست و ورزشکاران نان حلال می خورند، سختترین کار در جامعه فوتبال بازی کردن است. کسی که این مطلب را نوشته، اگر ده دقیقه توانست اینطوری ورزش کند، مطلب بزند. شما اصلا حق نداری به فوتبالیست ها توهین کنی، من انتظارم از آقای تاج، کشوری فرد، قنبرزاده و... این است که از فوتبالیست ها دفاع نمایند. الان این حرفها را می زنند و بعد حرفهای زشت تری می زنند. شما متولی فوتبال هستید و باید از حق فوتبالیست ها دفاع نمایند. مدت حضور در پشت میز را ول کنید، به خدمتی که می کنید نگاه کنید. اجازه ندهید در خصوص فوتبالیست ها اینطور بی ادبانه صحبت نمایند. این حق فوتبالیست ها نیست. ما مفتخور نیستیم، مفتخور کسی است که از منابع و ثروت مردم دزدیدند و در کانادا و آمریکا زندگی می نمایند. از آنها بنویسید، آدرس اشتباه ندهید، ما هرکداممان 3-4 خانواده را نان می دهیم و حمایت می کنیم. همه اهالی فوتبال باید متوجه باشند که این افراد می خواهند ریشه فوتبال را بزنند و نشاط را از مردم بگیرند. دوست دارند همه مردم ناراحت باشند و گریه نمایند. آنها همین افراد هستند. مدیران فدراسیون، شما هم حرف بزنید، چرا از حق فوتبالیست ها دفاع نمی کنیم؟ مربیان، فوتبالیست ها بیایید حرف بزنید. من عصبانی شدم این مطلب را خواندم، اگر می دانستم چه کسی این را نوشته، برخورد بدی با او می کردم. حواستان را جمع کنید.

گل محمدی اضافه کرد: مسئله ای حل نشده. کماکان ادامه دارد. الان هم قبل از بازی دوست ندارم زیاد در خصوص این مسائل صحبت کنم. صحبتهایی که دیدم بعضی مدیران باشگاه درباره مسائل داشتند، برای الان نیست و باید چند ماه پیش این صحبتها را می کردید و می گفتید فلان باشگاه بودجه بیشتری دارید. مسائل کنونی پرسپولیس قابل پیشبینی بود. الان هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و ارتباطی هم با مدیران نداشتم که بپرسم ببینم به کجا می رسد. بازیکنان ما بعد از بازی تراکتور بعد از مدتها در خصوص مسائلشان صحبت کردند. آپشن جزوی از قرارداد است اگر قهرمان شوید، خب اگر قهرمان نشوید که نمی گیرید. اینطور نگویند که آپشن تیم اضافه است. خیلی از تیمها هستند برای اینکه یکی از این جام ها را بگیرند، حاضرند صدها میلیارد هزینه نمایند. آنوقت ما قهرمان شدیم باید در سرمان بزنیم که نتوانستیم آپشن را بدهیم.

عیسی آل کثیر بازمی شود؟ یحیی گل محمدی در پاسخ به این سوال گفت: نه نه، همچین صحبتی نشده. وقتی هیچ پیشنهاد و صحبتی نیست من اصلا در این باره فکر نمی کنم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1402 بروزرسانی: 1 شهریور 1402 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1591

به "خبرهای بد گل محمدی درباره خرید مهاجم خارجی ، جذب دروازه بان خارجی منتفی شد ، بازگشت آل کثیر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرهای بد گل محمدی درباره خرید مهاجم خارجی ، جذب دروازه بان خارجی منتفی شد ، بازگشت آل کثیر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید