نودوپنجمین نشست کتابخانه مرجع کانون برگزار می گردد

به گزارش مجله صادق ویلا، به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، در این نشست منصور ساعی، استاد علوم ارتباطات، پژوهشگر و عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و محبوبه نجف خانی، مترجم نام آشنایِ کتاب های بچه ها و نوجوانان حضور خواهند داشت.

نودوپنجمین نشست کتابخانه مرجع کانون برگزار می گردد

زندگی برای انسان به وسیله تعامل و ارتباط امکان پذیر می گردد. خانواده نخستین نهاد اجتماعی است که در آن، بچه ها نوع و کیفیت ارتباطات میان فردی و کنش ارتباطی را به وسیله تعامل با والدین خود تجربه می نمایند. الگوهای ارتباطی والدین با بچه ها می تواند پیش بینی نماینده سبک هویتی بچه ها و نوجوانان در آینده نیز باشد.

بر اساس پژوهش های انجام شده، در زمانه حاضر، الگوی ارتباطات کلامی والدین و بچه ها، متأسفانه کمتر گفت وشنودی و مشارکتی و بیشتر جدلی و مناظره ای شده است. آیا کاهش تسامح میان والدین و بچه ها و دگرگون شدن ارتباط میان آنها، پیامد تغییرها در دنیای نو است؟ به راستی موانع و بازدارنده های گفت وگوی بین نسلی در خانواده ها چیست و در این میان ادبیات بچه ها (تألیف و ترجمه) چه نقشی در بهبود این ارتباط دارد؟

نشست الگوی ارتباطی والدین و بچه ها و نقش ادبیات بچه ها در بهبود این ارتباط دوشنبه (26 تیر) ساعت 10 و 30 دقیقه تا 12 و 30 دقیقه در کتابخانه مرجع کانون به نشانی خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، مجتمع شهید ملک شامران برگزار می گردد.

علاقه مندان به حضور در این نشست به وسیله فضای مجازی نیز می توانند در اسکای روم به نشانی Livekpf.ir/ch/lib با گزینه مهمان وارد شوند.

بعلاوه این نشست به صورت زنده در نرم افزار شاد (کانال کانون) پخش می گردد. شرکت نمایندگان در نرم افزار شاد می توانند پرسش های خود را در زمان برگزاری نشست با آیدی kanoon.lib مطرح نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 25 تیر 1402 بروزرسانی: 25 تیر 1402 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1577

به "نودوپنجمین نشست کتابخانه مرجع کانون برگزار می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "نودوپنجمین نشست کتابخانه مرجع کانون برگزار می گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نودوپنجمین نشست کتابخانه مرجع کانون برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید