نوازی: با اتفاقات اخیر و شرایط رخ داده برای حمیداوی تمرکز نداشتیم

به گزارش مجله صادق ویلا، مربی تیم فوتبال شهر خودروی مشهد گفت: با اتفاقات رخ داده در هفته اخیر مقابل مس تمرکز نداشتیم و شکست خوردیم.

نوازی: با اتفاقات اخیر و شرایط رخ داده برای حمیداوی تمرکز نداشتیم

به گزارش خبرنگاران، محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: به هر دو تیم خسته نباشید و به مس تبریک می گویم. فوتبال زیبایی نبود و متعادل بود. تیم ما تمرکز لازم نسبت به بازی قبل را نداشت.

وی ادامه داد: تیمی که تمرکز داشته باشد در اصفهان به سپاهان سه گل می زند، اما در زمین خودش به خاطر مسائلی که از اوایل هفته پیش آمد، تمرکز ندارد. فشردگی بازی ها دلیل دیگری برای عدم تمرکز بود. نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم، هر چند موقعیت های کوچکی بدست آوردیم، اما گلر مس روز خوبی را سپری کرد.

نوازی گفت: دوست دارم هواداران بدانند اتفاقاتی که می افتد به ضرر شهر خودرو است. قرار بود حمایت کنند، اما حمایت های لازم دیده نمی شود. با اتفاقی که برای حمیداوی رخ داد و نبود مسئولان تمرکز تیم بهم خورد. امیدوارم مسائل حل شود تا در نیم فصل دوم اتفاقات بهتری بیفتد. بار دیگر باید به خاطر از دست دادن عزیزمان یعنی علی انصاریان تسلیت بگویم و امیدوارم خانواده اش و مردم در سلامت باشند.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد در رابطه با غایبان تیمش گفت: امروز کاپیتان تیم ما نبود و فرشاد فرجی نیز 4 اخطاره بود. اینها تأثیرگذار بود، اما مسئله مهم نداشتن آرامش بود و فرقی نمی کرد چه کسی باشد یا نباشد. اگر بازیکن تمرکز داشته باشد، می تواند کارش را انجام دهد. اتفاقاتی که در این هفته افتاد و از آن اطلاع دارید، روی تیم تأثیرگذار بود. واقعا حیف است و این تیم نیاز به حمایت و رسیدگی دارد.

نوازی در پاسخ به این سؤال که آیا با این شرایط امیدی به حفظ ستاره های شهر خودرو وجود دارد یا نه، گفت: خیلی سخت است، اگر حمایت کنند، این اتفاق می افتد. دوست نداریم بازیکنان بروند، اما هر بازیکنی اختیار دارد برای خودش تصمیم بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 778

به "نوازی: با اتفاقات اخیر و شرایط رخ داده برای حمیداوی تمرکز نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوازی: با اتفاقات اخیر و شرایط رخ داده برای حمیداوی تمرکز نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید