تور مشهد با خودروی شخصی ، از مسافرت جاده ای لذت ببرید !

به گزارش مجله صادق ویلا، اگر در ایام نوروز زمان کافی در اختیار دارید، می توانید با یک تیر چند نشان بزنید. این جریان در مورد گردشگرانی صدق می نماید که قصد دارند با خودروی شخصی راهی تورمسافرتی عیدانه خود شوند. اگر هنوز در رابطه با مقصد گردشگری خود تصمیم نگرفته اید و دلتان یک سفر خاص می خواهد، می توانید یک مسیر را انتخاب نموده و از شهرهایی که در مسیر وجود دارند، بازدید کنید، در هر شهر بنابر تمایل کمپ بزنید و تورمسافرتی مشهد را در پایان تجربه کنید.

تور مشهد با خودروی شخصی ، از مسافرت جاده ای لذت ببرید !

مسافران هرمزگان

مسافران هرمزگانی می توانند در انتخابی فوق العاده، راهی شمال شرق کشور شوند و تلفیقی از سفرهای زیارتی و سیاحتی را در عید نوروز تجربه کنند، در مسیر خود از کرمان عبور کنند، سری به منطقه ییلاقی ماهان بزنند و از طبیعت فوق العاده این منطقه در بهار لذت ببرند و پس از آن در مسیر خود از شهرهای فردوس و تربت حیدریه بازدید کنند. این امکان در اختیار گردشگران تورمسافرتی که از بندرعباس راهی مشهد هستند، قرار داده شده که در مسیر تور مشهد خود تجربه بی نظیری از سفر عیدانه خود را بگذرانند. از طبیعت استان کرمان تا زیبایی های فوق العاده استان خراسان رضوی همه و همه می تواند تجربه ای فوق العاده از تورمشهد را در اختیار این گردشگران جنوبی قرار دهد.

مسافران جنوب غرب

اگر از ساکنین جنوب غربی کشور هستید، می توانید تورمشهد خود را با گذشتن از شهر زیبا و بسیار مجذوب کننده شیراز شروع کنید. اگرچه نمی گردد در عرض 2 روز از حجم زیبایی های این شهر و استان بازدید کردف اما توصیه ما این است که بیش از 2 روز را در استان فارس نگذرانید، چراکه برای رسیدن به مشهد و تجربه تورمشهدی فوق العاده، مسیری طولانی را در پیش دارید. می توانید از شیراز راهی اصفهان شوید و 1 روز را در این شهر بگذرانید، از جاذبه های شهر بازدید کنید، سری به چهل ستون و سی و سه پل بزنید و مسیر خود را به سمت مشهد پیش بگیرید. در طول تورمشهد می توانید از شهرهای طبس، فردوس و تربت حیدریه بازدید کنید. بازدید از این شهرها برای گردشگران تورمشهد خالی از لطف نخواهد بود.

مسافران غرب و شمال غرب

مسافرین و گردشگران تورمشهد که در غرب و شمال غربی کشور ساکن هستند، می توانند با رانندگی تا تهران از مجذوب کنندهیت هایی که در مسیر دارند، لذت ببرند و پس از آن با گذشتن از شهرهای فوق العاده زیبا و دیدنی دامغان و شاهرود، سفر تورمشهد خود را پیش بگیرند، پس از شاهرود بازدید از باغات و ییلاقات نیشابور و بعلاوه طبیعت زیبای سبزوار از دیگر مجذوب کنندهیت های تورمشهد شما خواهد بود، به این صورت با یک تیر دو نشان زده اید و تورمشهدی فوق العاده را تجربه خواهید کرد.

نکته مهم

تنها مساله ای که ضروری است در سفر خود به آن توجه داشته باشید، رعایت نکات ایمنی در طول سفر است، چراکه اغلب جاده های کشور در ایام نوروز پر ترافیک هستند، به همین علت شاید بهتر باشد که سفر خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که در ساعتپ های کم ترافیک در جاده ها تردد داشته باشید و اقامت خود را در ساعت های اوج ازدحام در شهرهای که در مسیر به آنها اشاره کردیم طی کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1496

به "تور مشهد با خودروی شخصی ، از مسافرت جاده ای لذت ببرید !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مشهد با خودروی شخصی ، از مسافرت جاده ای لذت ببرید !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید