نخبگان برای ورود به عرصه انتخابات شوراها تماشاچی نباشند

به گزارش مجله صادق ویلا، استاندار زنجان تاکید نمود: برداشت های شخصی، سوء استفاده و سیاست کاری ها مطلقا ممنوع است.

نخبگان برای ورود به عرصه انتخابات شوراها تماشاچی نباشند

به گزارش خبرنگاران زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه شهرداران و روسای شوراهای اسلامی به موضوع انتخابات اشاره نمود و اضافه نمود: در اولین گام، ثبت نام شوراهای اسلامی در این استان نیز همزمان با کشور شروع شد و در این خصوص انتظار بر این است که شوراها و شهرداران مناطق استان همانند قبل، با قدرت به کار خود ادامه دهند.

وی گفت: همه ما سرباز این مملکت هستیم و باید تا آخرین روز کاری به فعالیت خود ادامه دهیم و در این میان هیچ کس از شورا و شهرداری حق ندارد کوچکترین تزلزلی در کار خود ایجاد نمایند.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه شوراها و شهرداران استان باید با دقت بیشتری به کار خود ادامه دهند، تا خطایی در کارها به وجود نیاید، ادامه داد: به این مهم باید توجه داشت که ناظران به فعالیت های این بخش ها نظارت می نمایند و باید از اتفاقات ناخوشایند پیشگیری کرد.

حقیقی ادامه داد: شهرداران و شوراهای اسلامی در انتخابات پیش رو به هیچ عنوان نباید شائبه تبلیغاتی داشته باشند، بنابراین باید با قدرت قانون اجرا گردد.

وی گفت: با اجرای قانون هیچ شائبه و شک و شبهه ای بوجود نمی آید و از طرفی باید مراقب سخنان بود، شورای حل اختلاف یک مرجع قانونی محسوب می گردد که اگر به حد نصاب نرسد جلسه تشکیل نمی گردد ولی مصوبات این نهاد، کاملا قانونی است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه ای مهم در کشورمان است، اضافه نمود: حضور افراد اصلح، شایسته و توانمند در این عرصه سرنوشت ساز کشور، مهم بوده و در این میان جلب مشارکت حداکثری عموم مردم اهمیت صد چندانی دارد.

استاندار افزود: اقبال مردم به هر فردی که باشد، باید امانتدار بود، اجرای قانون وظیفه اصلی ماست و اجتناب از تبلیغات شائبه برانگیز می تواند نتایج بهتری را رقم بزند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 870

به "نخبگان برای ورود به عرصه انتخابات شوراها تماشاچی نباشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخبگان برای ورود به عرصه انتخابات شوراها تماشاچی نباشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید