مهلت ارسال آثار به جشنواره نشریات دانشجویی تیتر 12 تمدید شد

به گزارش مجله صادق ویلا، مهلت ارسال آثار و نشریات به دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی تمدید شد؛ اما بازه انتشار نشریات که از یکم دی ماه 97 تا 30 دی ماه 99 بوده تغییری نکرده و تنها بازه ارسال آثار به مدت 15 روز تمدید شده است.

مهلت ارسال آثار به جشنواره نشریات دانشجویی تیتر 12 تمدید شد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرنگاران؛ پیرو درخواست های مکرر جمعی از فعالان نشریات دانشجویی مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام و ارسال آثار در سامانه جشنواره به علت تداخل بازه دریافت آثار با امتحانات پایان ترم، شورای سیاست گذاری دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی در جلسه 24 دی ماه، مهلت دریافت آثار را تا پایان روز چهارشنبه پانزدهم بهمن ماه تمدید کرد.

مهلت ثبت نام و ارسال آثار به سامانه دوازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی، تیتر 12، تا 15 بهمن ماه در حالی تمدید شد که این جشنواره دانشجویی با شعار عینیت در خبر، انصاف در تحلیل و آزادی در بیان در 5 بخش مستقل شامل: آثار برگزیده، نشریات برگزیده، فضای مجازی، بخش ویژه و بخش سرزمین مادری، ویژه دانشجویان ایرانی خارج کشور، در بیش از 50 محور متفاوت به میزبانی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود.

بر اساس این مصوبه فعالان نشریات دانشجویی که آثار و نشریات آن ها در بازه زمانی اول دی ماه 97 تا 30 دی ماه 99 منتشر شده است می توانند با مراجعه به سامانه جشنواره نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است بازه انتشار نشریات که از یکم دیماه 97 تا 30 دیماه 99 بوده تغییری نکرده و تنها بازه ارسال آثار به مدت 15 روز تمدید شده است.

با عنایت تمدید بازه ارسال آثار و به منظور جلوگیری از تضییع حقوق فعالان نشریات دانشجویی امکان ویرایش و جایگزینی آثار و نشریات ارسالی قبلی در سامانه فراهم شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 751

به "مهلت ارسال آثار به جشنواره نشریات دانشجویی تیتر 12 تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ارسال آثار به جشنواره نشریات دانشجویی تیتر 12 تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید