سنجش نوآموزان پیش دبستانی تا اوایل آذر ادامه دارد

به گزارش مجله صادق ویلا، تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی در نشست مشترک با معاونت آموزش ابتدایی، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و انجمن اولیا و مربیان بر لزوم اطلاع رسانی و قانع کردن والدین و مربیان پیش دبستانی جهت ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی تاکید نمود.

سنجش نوآموزان پیش دبستانی تا اوایل آذر ادامه دارد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش وپرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این نشست با بیان اینکه در امسال سنجش 600 هزار نوآموز پیش دبستانی هدف گذاری شده است گفت: علی رغم مسائل سامانه سیدا برای ثبت نام پیش دبستانی ها تا به امروز 103 هزار نوآموز پیش دبستانی در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوبت گیری شده اند.

وی اضافه نمود: سنجش این نوآموزان در 471 پایگاه سنجش در سراسر کشور در حال اجرا است و فعالیت این پایگاه ها تا اواخر آذر ادامه دارد.

حسینی با بیان اینکه سنجش پیش دبستانی ها از سال 1394 شروع شده است گفت: باتوجه به هدف گذاری سنجش 600 هزار نوآموز پیش دبستانی برای امسال، لزوم اطلاع رسانی و قانع کردن خانواده ها و مدیران پیش دبستانی ها با رویکرد تهییجی و از روش های مختلف لازم است.

وی اضافه نمود: فراوری بسته اطلاع رسانی ویژه والدین و مدیران مراکز پیش دبستانی با نظارت معاونت آموزش ابتدایی و سازمان آموزش وپرورش استثنایی و توزیع گسترده آن به وسیله روابط عمومی وزارت، برگزاری نشست خبری، استفاده از ظرفیت ماهنامه پیوند، استفاده از ظرفیت انجمن های اولیاومربیان باهدف اطلاع رسانی به اولیا و استفاده از ظرفیت صداوسیما و شبکه شاد ازجمله راه های اطلاع رسانی این برنامه است.

حسینی در سرانجام توضیح داد: گزارشی از برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی سال 1400 برای ارسال به دولت و کمیسیون آموزش مجلس نیز تهیه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1185

به "سنجش نوآموزان پیش دبستانی تا اوایل آذر ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنجش نوآموزان پیش دبستانی تا اوایل آذر ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید