محمد نادری هنوز با باشگاه استقلال قرارداد امضا نکرده؛ از شایعه پرداخت نشدن پیش قرارداد تا صادر نشدن رضایت نامه

به گزارش مجله صادق ویلا، خبرگزاری خبرنگاران- با وجود اینکه پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شده اما هنوز محمد نادری با این باشگاه قراردادی امضا نکرده است

محمد نادری هنوز با باشگاه استقلال قرارداد امضا نکرده؛ از شایعه پرداخت نشدن پیش قرارداد تا صادر نشدن رضایت نامه

به گزارش خبرنگاران، پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال و فرایند ثبت قرارداد خریدهای جدید مجموعه آبی، طرفداران این تیم در انتظار ثبت قرارداد رسمی سه بازیکن بودند؛ داریوش شجاعیان، محمد نادری و رشید مظاهری. بین این سه بازیکن، شجاعیان امروز قراردادش را با استقلال تمدید کرد. رشید مظاهری هم که برای انتقال نهایی به استقلال در انتظار رای نهایی کمیته انضباطی و همین طور کمیته معین شرایط است بنابراین تاخیری که در ثبت قرارداد رسمی اش ایجاد شده، منطقی به نظر می رسد.

اما سوال این روزهای اهالی فوتبال این است که چرا محمد نادری هنوز استقلالی نشده و مسئولان استقلال خبر انتقال قطعی این بازیکن به استقلال را به صورت رسمی منتشر ننموده اند؟ آن هم در حالی که مسئولان این باشگاه چندی قبل اعلام کردند مشکل رضایت نامه محمد نادری با باشگاه کورتریک بلژیک حل و فصل شده و او مسئله ای برای پیوستن به جمع آبی پوشان ندارد. به تمام این ها اضافه کنید که باشگاه استقلال در چند نوبت تاکید نموده بود نادری هیچ وقت صحبتی در مورد مسائل اقتصادی نداشته و پول کورتریک را هم خودش پرداخت خواهد نمود. از این رو از این لحاظ نیز نباید مسئله ای وجود داشته باشد.

به هر روی هنوز معلوم نیست نادری که کرونا گرفته و البته این کرونا نمی تواند مانع از ثبت قراردادش گردد، هم چنان با مشکل رضایت نامه روبروست یا ادعاهایی که در مورد دریافت نکردن پیش پرداخت شنیده می گردد صحت دارد. شایعه شده استقلالی ها هنوز پیروز نشده اند پیش پرداخت قرارداد نادری را به حساب او واریز نمایند و به همین دلیل کارهای مربوط به ثبت قرارداد محمد نادری انجام نشده است. البته عده ای می گویند مشکل نادری این است که هنوز باشگاه بلژیکی به طور قطعی مجوز عقد قرارداد نداده اما هرچه هست نادری هنوز رسما استقلالی نشده است.

مهدی سیاهپوش پزشک باشگاه استقلال گفت درباره آخرین شرایط محمد نادری و بازگشت این مدافع به تمرینات صحبت کرد. مهدی سیاهپوش در ارتباط با آخرین شرایط تست کرونای بازیکنان استقلال، گفت: هنوز پاسخ تست دوم کرونا محمد نادری نیامده است.

سیاهپوش در مورد زمان معین شدن پاسخ تست کرونای نادری، توضیح داد: امروز (شنبه 24 آبان) پاسخ تست او می آید. نادری پیش از این سه بار در سه آزمایشگاه مورد تایید سازمان لیگ، تست کرونا داده بود و پاسخ آن منفی شده بود. به همین دلیل بود که در جمع بازیکنان و تمرینات حضور داشت.

پزشک تیم استقلال در انتها درباره پاسخ تست کرونا دیگر بازیکنان این تیم، اضافه کرد: احمد موسوی هم برای اولین بار تست کرونا داده و منتظر هستیم تا پاسخ تست او هم بیاید. در حال حاضر هیچ یک از بازیکنان استقلال هیچگونه علائم ظاهری مشکوک به کرونا ندارند و هیچ بازیکنی هم در قرنطینه نیست.

تمرین امروز تیم استقلال در شرایطی برگزار گردید که محمد نادری و سید احمد موسوی به دلیل ابتلا به کرونا غایب بودند. همچنین ملی پوشان تیم استقلال قرار است از فردا در تمرین این تیم حضور پیدا نمایند. داریوش شجاعیان که روز گذشته زیر نظر کادر پزشکی تست داده بود امروز به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت. حسین پورحمیدی در تمرین امروز تیم استقلال حضور نداشت و به همین دلیل توسط فکری در اختیار کمیته انضباطی این باشگاه نهاده شد. تیم استقلال روز 30 آبان به مصاف فولاد در اهواز می رود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 627

به "محمد نادری هنوز با باشگاه استقلال قرارداد امضا نکرده؛ از شایعه پرداخت نشدن پیش قرارداد تا صادر نشدن رضایت نامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد نادری هنوز با باشگاه استقلال قرارداد امضا نکرده؛ از شایعه پرداخت نشدن پیش قرارداد تا صادر نشدن رضایت نامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید