فرصت سرمایه گذاری یونیسف برای شرکت های نوپای زنجیره بلوکی

به گزارش مجله صادق ویلا، صندوق نوآوری یونیسف به دنبال سرمایه گذاری بدون سهم سرمایه تا سقف 100 هزار دلار (دلار آمریکا یا رمزارز) برای تأمین اقتصادی و حمایت فنی (در مرحله کشت ایده) برای شرکت های نوپای فناورانه انتفاعی است که پتانسیل یاری به بشریت را دارند. متقاضیان می توانند بخشی از بودجه خود را به صورت رمزارز (بیت کوین یا اتریوم) از صندوق رمزینه یونیسف که به تازگی ایجاد شده است، دریافت نمایند. با توجه به وضیعت کنونی اقلیم دنیا و تمایل چشمگیر به سمت دنیای دیجیتال به دلیل شیوع بیماری کرونا، راهکارهای متن باز (Open Source) که نیازهای حیاتی جوامع را در نظر بگیرند، بیش از پیش مهم هستند.

فرصت سرمایه گذاری یونیسف برای شرکت های نوپای زنجیره بلوکی

چنانچه شرکت نوپای شما در یکی از کشورهایی که یونیسف در آنها برنامه کشوری دارد ثبت شده است و در نمونه اولیه زنجیره بلوکی متن باز (Open Source) فعالیت دارید که نتایج نوید بخشی را به همراه خواهد داشت (یا مایل هستید که آن را به متن باز تبدیل کنید)، می توانید در این فراخوان شرکت کنید.

مهلت ثبت نام و ارسال ایده ها 5 مرداد 1399 ساعت 11: 59 شب (منطقه زمانی شرقی آمریکا) است. پس از این با شرکت های انتخاب شده تماس گرفته خواهد شد و از آنها خواسته می گردد تا پروپوزال کامل تر خود را ارسال نمایند.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به اینجا مراجعه کنید.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 418

به "فرصت سرمایه گذاری یونیسف برای شرکت های نوپای زنجیره بلوکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت سرمایه گذاری یونیسف برای شرکت های نوپای زنجیره بلوکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید