بگ پارچه ای آماده از کجا خریداری کنید ؟

به گزارش مجله صادق ویلا، بگ پارچه ای از جمله وسایلی است که برای حمل راحت تر وسایل سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. بگ پارچه ای آماده از مهمترین بخش های ساک دستی آماده به شمار میرود. ساگ سوزنی آماده و ساک دستی پارچه ای نیز از بخش های مهم بگ پارچه ای به حساب می آیند. قیمت بگ پارچه ای اغلب با متغیرهای زیادی همراه است که اغلب شامل چاپ بگ پارچه ای و بگ پارچه ای خام می باشد. شاید بتوان بگ پارچه ای را نیز از زیر مجموعه های مهم هدایای تبلیغاتی نیز بر شمرد.

بگ پارچه ای آماده از کجا خریداری کنید ؟

حداقل سفارش بگ پارچه ای آماده چقدر است ؟

حداقل سفارش بگ پارچه ای آماده 100 عدد است. برای مشاهده انواع و قیمت بگ پارچه ای آماده و سفارش آن میتوانید در واتس اپ به شماره 09194116971 پیام داده و سفارش خود را ثبت بفرمایید. سفارش

بیشتر بخوانید : برترین چاپخانه چاپ ساک دستی کاغذی در ایران کدام است؟

طریقه ثبت سفارش و تماشا نمونه کار و قیمت بگ پارچه ای آماده چگونه است ؟

برای مشاهده انواع و قیمت بگ پارچه ای آماده و سفارش آن میتوانید در واتس اپ به شماره 09194116971 پیام داده و سفارش خود را ثبت بفرمایید. سفارش

ارسال بگ پارچه ای آماده چقدر زمان می برد؟

قبل از سفارش ابتدا از موجودی آن بگ دستی مطلعی پیدا کنید (برای مشاهده انواع و قیمت بگ پارچه ای آماده و سفارش آن میتوانید در واتس اپ به شماره 09194116971 پیام داده و سفارش خود را ثبت بفرمایید). در صورت موجود بودن کار در تهران 2 ساعته بعد از واریز برای شما بسته بندی و ارسال خواهد شد. سفارش

بیشتر بخوانید : برترین و ارزانترین جایگزین برای نایلون و پلاستیک تبلیغاتی چیست؟

ارسال به تهران بگ پارچه ای آماده چقدر زمان می برد ؟

در صورت موجود بودن کار در تهران 2 ساعته بعد از واریز برای شما بسته بندی و ارسال خواهد شد.

To view this video please enable JavaScript, and consider upgrading to a web browser that supports HTML5 video

ارسال به شهرستان بگ پارچه ای آماده چقدر زمان می برد و به چه صورت ارسال می شود؟

اغلب بعد از سفارش بگ پارچه ای، همان روز با تیپاکس بسته شما برای شما ارسال می شود. اگر تیپاکس همان وز ارسال به شهر شما داشته اشد، همان روز یا نهایت فردا آن روز کار به دست شما می رسد.

ضرورت استفاده از بگ پارچه ای و خرید آن چیست؟

شما برای ارائه جنس و کالای خود به مشتریانتان قطعا احتیاج به یک ساک خرید و شاپینگ بگ دارید. حال اگر این ساک دستی دارای طرح اختصاصی برند شما باشد مشتری شما به طور ناخودمطلع تبدیل به عنصری برای تبلیغ برند شما می شود. و هم اینکه ساک دستی شما برند شما را تا مدتی در نا خودمطلع مخاطبتان نگاه می دارد.

در این بین طراحی خاص و مدرن ساک دستی می تواند این ویژگی را تقویت کند و حتی یک بگ پارچه ای با طرحی ایده آل می تواند برند شما را تا سالیان سال در فکر مخاطبتان و سایرین حفظ کند. پس می توان نتیججه گرفت که یک بگ پارچه ای مناسب نه تنها مشتریانتان را برای شما حفظ میکند بلکه مشتریان تازه ای را به سمت شما روانه خواهد نمود.

بگ پارچه ای دوختی چه مزایایی دارد؟

اصولا بگ پارچه ای دوختی از پارچه اسپان باند 90 گرم تهیه می شود و با توجه به ساک پارچه های بغل کاست دار که با پارچه 60 گرم فراوری می شوند و کیفیت مناسبی هم دارند و هزینه کمتری نسبت به بگ سوزنی دوختی دارند و در زمان کمتری به مشتری تحویل می شوند (به اصطلاح بازار خود را بدست آورده اند) ساک دستی های 60 گرم دوختی به ندرت فراوری می گردند. در بگ های پارچه ای دوختی به جای استفاده از دوخت التراسونیک پس از برش پارچه از طریق خیاط دوخته می شود(دوخت سنتی)

از مزایای بگ های تبلیغاتی دوختی این هست که استحکام و دوام بیشتری نسبت به ساک های پرسی دارند و تحمل وزن بیشتری داشته و برای مشترینی که محصولات سنگین تری دارند مناسب بوده و پیشنهاد می شود. از مزایای دیگر ساک های پارچه ای دوختی تنوع رنگی در بدنه بگ و عطف و دسته و نواردوزی ها هست که با توجه به برند مشتریان در چند رنگ امکان فراوری هست. بعلاوه محدودیتی در مقدار عطف و دسته لوپ برای این نوع بگ ها وجود ندارد.

بگ پارچه ای متالایز و لمینت چیست ؟

بگ پاچه ای متالایز نوعی از ساک دستی سوزنی هست که یک لایه نازک از جنس آلومینیوم در رنگهای طلایی و نقره ای و سرخابی و آبی که ظاهر براق و مجذوب کنندهی دارد بر روی پارچه بی بافت قرار می گیرد و باعث مجذوب کنندهیت و درخشندگی بگ تبلیغاتی می شود.ضمناً متالایز بگ ها به خاطر عملیات جرقه گیری که در فرایند فراوری بر روی آنها انجام می گیرد قابلیت چاپ دارند و چاپ بر روی آنها ماندگار می ماند. ساک های متالایز هم به صورت فلت بگ و هم به صورت باکس بگ فراوری می گردند.

در ساک خرید لمینتی یک لایه پلاستیکی با گرماژ متفاوت بر روی پارچه اسپان باند قرار می گیرد و همانند ساک های متالایز قابلیت چاپ دارد. از مزایای شاپینگ بگ لمینت شده قابلیت چاپ تا هشت رنگ هست که بر روی فیلم opp قرار می گیرد و لایه پلاستیکی (لمینت) بر روی آن از چاپ محافظت می نماید و ماندگاری زیادی دارد.البته از معایب این نوع پاکت های پارچه ای تیراژ زیاد برای چاپ اختصاصی و زمانبر بودن فرایند فراوری و هزینه بالای ساخت کلیشه و فراوری و از همه مهمتر به علت لایه لمینتی به کار رفته در آنها از لحاظ سازگاری با محیط زیست در درجه پایین تری قرار دارند.

چاپ روی بگ پارچه ای آماده چگونه است ؟

چاپ روی ساک پارچه ای آماده اغلب بصورت چاپ مشکی ، طلایی و نقره ای انجام می شود.

چاپ روی بگ پارچه ای آماده چقدر زمان می برد؟

اغلب چاپ روی بگ پارچه ای آماده 7 روز کاری زمان می برد .

چرا از بگ پارچه ای بعنوان یکی از برترین هدایای تبلیغاتی یاد می شود؟

بگ پارچه ای یک کالای کاربردی تبلیغاتی محسوب می شود. که با نام های مختلفی شناخته می شود. مانند بگ پارچه ای ساک دستی نانون و سوزنی. همانطور که که از نام بگ پارچه ای مشخص است این نوع ساک دستی تبلیغاتی از جنس موادی مانند پارچه که البته از پلاستیک است و به اصطلاح بافتینه ساخته می شود . که معمولا در دو گرم 60 و 90 گرمی موجود است. و بسته به عطف و نوع دسته آن مورد تغییر است. که در دو نوع بگ پارچه ای دوختی و بگ پارچه ای پرسی می باشد.

بگ پارچه ای دوختی از طریق دوخته شدن پارچه ساخته می شود و بگ پارچه ای پرسی بوسیله پرس پارچه که از طریق دستگاه تمام اتوماتیک انجام می شود ساخته می شود.

بگ پارچه ای دارای دو نوع دسته می باشد. که در نوع دسته موزی آن پارچه برش می خورد و یک فضا به عنوان دسته در داخل بگ پارچه ای ایجاد می شود. در نوع بگ پارچه ای دسته بندی یک بند به بگ پارچه ای به صورت پرس و یا دوخت اضافه می شود. در بگ پارچه ای دوختی از نوع دسته بندی برای ساک دستی استفاده می شود.

نکته ای که خیلی در خصوص بگ پارچه ای (ساک دستی نانون) حائز اهمیت می باشد کیفیت ساک دستی می باشد که به عناصری مختلفی بستگی دارد. اولین نکته در خصوص کیفیت بگ پارچه ای جنس بافتینه مصرفی ساک دستی می باشد که پارچه ساک دستی باید از نوع مرغوب و درجه یک باشد که گروه نگارینه به علت حجم بالای اقلام فراوریی خود از برترین کیفیت مواد اولیه استفاده می نماید. نکته دیگر در کیفیت بگ پارچه ای فراوری آن است و به اصطلاح مقوام بودن دوخت و پرس بگ پارچه ای تا بتواند اجناس با اوزان سنگین را نیز به راحتی حمل کند.

نکته دیگر در کیفیت بگ پارچه ای شما نوع چاپ برند شما بر روی ساک دستی است که اغلب به صورت چاپ سیلک انجام میشود که باید از مرکب مرغوب و برترین نوع چاپ باشد تا به مرور زمان طرح شما از بین نرود.

بگ پارچه ای کتان چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

بگ پارچه ای کتان برای چاپ لوگوی شما فوق العاده است. از پارچه هایی با ضخامت های مختلف، بنا بر احتیاج شما قابل فراوری است. امکان چاپ در دو سمت این ساک دستی بصورت رنگی وجود داشته و به علت بافت پارچه چاپ نیز همراه با پارچه در بگ پارچه ای کتان از دوام و کیفیت بالایی برخوردار است.

بگ پارچه ای کتان نسبت به دیگر ساک دستی های پارچه ای از کیفیت بالاتری برخوردار است و ما در این مجموعه بگ پارچه ای متقال با کیفیت بالا برای شما فراوری می کنیم. بگ پارچه ای کتان قابلیت شستشو بدون از دست رفتن کیفیت را داشته و همین نکته آن را برای مصارف طولانی مدت به یکی از برترین گزینه ها تبدیل نموده است.

بگ پارچه ای کتان عموما از یک رنگ پارچه به رنگ استخوانی فراوری میشود تا قابلیت چاپ انواع رنگ روی آن محیا باشد.

مزایای بگ پارچه ای کتان چیست ؟

  • بگ پارچه ای کتان بسیار مقاوم بوده و در عین حال از ظرافت و زیبایی نیز برخوردار است.
  • چاپ روی بگ پارچه ای کتان به دو صورت چاپ سیلک و چاپ دیجیتال(سابلیمیشن) انجام می شود.
  • بگ پارچه ای کتان بدون شک در میان دیگر انواع این دسته سرآمد است.
  • بگ پارچه ای کتان با پارچه کتان تهیه شده ار پنبه فراوری می شود که از مقاومت و دوام بالایی برخوردار است.
  • بگ پارچه ای کتان محدودیت در ابعاد نداشته و می توانید در هر سایزی سفارش دهید.
  • چاپ روی بگ پارچه ای کتان به دو روش سیلک و دیجیتال انجام می شود که هر کدام خصوصیات و قیمتی متفاوت دارند.
  • بگ پارچه ای کتان می تواند ساده یا با بدنه،با زیپ یا بدون زیپ و با انواع دسته های رایج فراوری شود.
  • هر بگ پارچه ای کتان تبلیغی چشم گیر و کارآمد است تا آنجا که شما در هر نمایشگاه
  • به علت استقبالی که از بگ پارچه ای کتان می شود چندین بار احتیاج به سفارش مجدد خواهید داشت!
  • بگ پارچه ای فقط یک ساک خرید نیست، ساک خرید برای شما که برند خود را روی آن حک می کنید
  • تبلیغی متحرک است که برای شما تبلیغاتی کم هزینه و به صرفه تر از تبلیغات تلویزیونی به حساب می آید.

جنس بگ پارچه ای کتان از چیست ؟

کتان پارچه ای است که از الیاف گیاه کتان Linum usitatissimum ساخته شده است. الیاف کتان بسیار با دوام هستند، پارچه بدون این که خشن و زبر باشد دوام و استحکام بالایی دارد. الیاف پارچه با گذشت زمان کش نمی یابند. مزایای استفاده از ساک دستی پارچه ای کتان حمل راحت کالای خریداری شده برای مشتری، ماندگاری و دوام بیشتر نسبت به نایلون های تبلیغاتی، حمل کالای سنگین تر نسبت به نایلون های تبلیغاتی و همین طور چاپ لوگو روی ساک دستی پارچه ای کتان از ماندگاری بیشتری برخوردار است.

ساک دستی کتان سر جمه شو بغچه ای با دوخت نخ و مقاومت بالا تهیه شده از الیاف گیاهی و طیبیعی دوست دار محیط زیست می باشد. این محصول در سایز ها و مدله های مختلف فراوری میشود و علاوه بر آن چاپ روی آن با کیفیت قابل توجهی انجام می شود. دوام بالای این محصول و بعلاوه طبیعی بودن الیاف آن باعث شده نظر بسیاری از مشتریان به این محصول جلب شود

جنس بگ پارچه ای از چیست؟

جنس ساک دستی های پارچه ای از نوع کتان- متقال- برزنت و منسوجات بی بافت (نانوون) هستند که پر کاربردترین انها بگ پارچه ای اسپان باند از زیر مجموعه های منسوجات بی بافت هست. منسوجات بی بافت نوعی از پارچه هستند که همانطور که از نامش پیداست بدون بافت بوده و از الیاف جدا از هم بوجود می آیند و تار و پودی ندارند. منسوجات بی بافت انواع مختلفی دارند که در صنایع گوناگون به کار می رود که بگ های پارچه ای سوزنی از نوع پارچه بی بافت پلی پروپیلن هستند.

چرا باید از بگ پارچه ای استفاده کنیم ؟

بگ پارچه ای اسپان باند امروزه در حال رونق بسیار می باشد تا جایی که پیش بینی شده ارزش سهام اسپان باند در سال 2021 به بالاترین ارزش خود در دنیا می رسد. با توجه به این مورد می توانیم در یابیم که یکی از روش های سرمایه گذاری در این سال ها سرمایه گذاری بر روی اسپان باند و صنایع وابسته و زیر دسته های آن می باشد .

اما چرا اسپان باند در حال توسعه است؟

امروزه با توجه به فرایند رو به نابودی محیط زیست گروه ها و کمپین های زیادی جهت اصلاح رفتار بشر در حفظ محیط زیست احیا شده اند.یکی از عوامل مهم و جدی که به نابودی محیط زیست منجرب می شود استفاده از نایلون می باشد .نایلون ها بیش از حد در زندگی انسان رواج پیدا نموده اند و همانطور که میدانید صد ها سال زمان برای تجزیه نایلون در طبیعت زمان ضروری است .

دانشمندان در تلاشند که باکتری هایی برای تجزیه پلاستیک به وجود بیاورند تا این معضل را رفع نمایند. اما یکی از روش های مبارزه با نایلون و کاهش مصرف آن استفاده از جایگزین برای نایلون ها می باشد. بگ پارچه ای یکی از برترین جایگزین های نایلون در فروشگاه ها می باشد. برترین مزیت این بگ ها تجزیه پذیری می باشد برای همین به آن ها بگ پارچه ای دوستدار محیط زیست می گویند .

چرا ما باید از بگ پارچه ای استفاده کنیم ؟؟

همانطور که در بالا ذکر شده برترین خصوصیات بگ پارچه ای دوستداری با محیط زیست است اما آیا این تنها علت استفاده از این کیسه هاست؟

پاسخ خیر است ما دلایل دیگری برای استفاده از این کیسه ها داریم .

شما بعد از خرید از فروشنده وقتی به خانه برگشتید با نایلونی که فروشنده به شما داده چه کار می کنید ؟؟

بیشتر شما این نایلون را دور انداخته و در سطل زباله می اندازید و در واقع به طبیعت می اندازید و مسئله ای برای طبیعت هم ایجاد می کنید. اما اگر فروشنده کالای شما را در بگ پارچه ای گذاشت پس از رسیدن به خانه با آن چه می کنید ؟؟

طبیعتا حیف است که این کیسه را دور بیندازید و از آن مجددا استفاده می کنید. شما این بگ پارچه ای را برای خرید در فروشگاه های دیگر با خود می برید یا گاهی مواقع وسیله ای داخل آن می گذارید و جابجا می کنید اما سوال اینجاست روی این بگ پارچه ای چه چیزی نوشته شده ؟؟

معلوم است نام فروشگاهی که از آن خرید نموده اید. در واقع تبلیغ این فروشگاه با این بگ ها در سطح شهر چرخانده می شود و مردم با نگاه لحظه ای به آن اثراتی در ناخود مطلع فکرشان ایجاد شده که میتواند برای فروشگاه جذب مخاطب کند در واقع این بگ ها یکی از روش های موثر تبلیغاتی می باشد و فرایند رو به رشد آن بازار مناسبی برای این فعالیت ایجاد می نماید و به حفظ محیط زیستمان یاری می نماید .

هزینه بگ پارچه ای آماده به چه صورت است ؟

بگ پارچه ای آماده از آنجایی که در بسته های 100 عددی عرضه می شود، قیمت بالاتری نسبت به سفارش تیراژ 1000 عددی و بالاتر دارد. برای مشاهده انواع و قیمت بگ پارچه ای آماده و سفارش آن میتوانید در واتس اپ به شماره 09194116971 پیام داده و سفارش خود را ثبت بفرمایید

بگ پارچه ای آماده تحمل چقدر وزن را داراست ؟

اغلب ساک دستی های پارچه ای نسبت به گراماژ خود(60 گرم و 90 گرم) میتوانند وزنی حداقل 3 کیلو را تحمل نمایند .

انواع دسته در بگ پارچه ای کدام است ؟

بگ پارچه ای فراوریی از منسوجات بی بافت دارای دو نوع دسته پانچ (موزی) و دسته لوپ (دسته زنبیلی) هستند. دسته پانچ طی فرایند فراوری نانوون بگ از طریق دستگاه پانچ پارچه در قسمت بالایی کیسه پارچه ای (لبه دوبل شده) ایجاد می شود. دسته پانچ در انواع بگ پارچه ای از فلت بگ گرفته تا بغل کاست امکان فراوری و تعبیه دارد و در تمامی مقدار های ساک سوزنی امکان ایجاد دسته پانچ وجود دارد

دسته لوپ که دسته بندی یا زنبیلی نیز نامیده می شود از جنس خود پارچه بی بافت فراوریی برای بگ پارچه ای هست و در فرایند فراوری بگ در آخرین مراحل از طریق دستگاه اتوماتیک با دوخت التراسونیک با کیفیت به قسمت دوبل شده پارچه در بالای ساک دستی وصل می شود. رنگ دسته لوپ می تواند متمایز از خود بگ باشد و جلوه زیبایی را به ساک خرید می دهد (نمونه: ساک دستی زرد با دسته لوپ مشکی و بالعکس)

دسته لوپ نسبت به دسته پانچ در ساک دستی سوزنی با مقدار های بزرگتر کارایی بهتری داشته و تحمل وزن بیشتری را دارد و شکیل تر هستند

سایز بگ آماده پارچه ای اغلب چه سایزهایی است ؟

از مرسوم ترین سایزهای بگ پارچه ای آماده میتوان به سایزهای 30×40 و 20 ×30 و 40×50 و 35×45 اشاره نمود.

بیشتر بخوانید : فهرست قیمت ساک دستی آماده کاغذی کرافت و گلاسه

بگ پارچه ای آماده در چه رنگ هایی عرضه می شود؟

بگ پارچه ای اغلب در رنگ های اصلی فراوری و به بازار عرضه می شود. ما هم اغلب سایزهای اصلی را در رنگ های مشکی و سفید موجود داریم .

بگ پارچه ای آماده در چه گراماژی فراوری می شود؟

اغلب بگ پارچه ای آماده در گراماژ 60 گرم و 90 گرم فراوری می شود.

هزینه چاپ روی بگ پارچه ای آماده چقدر است ؟

هزینه چاپ روی بگ متغیر است. هزینه چاپ مشکی از هزینه چاپ نقره ای و طلایی کمتر است.

بیشتر بخوانید : چرا بسته بندی یک هنر محسوب می شود؟

منظور از بگ پارچه ای فلت و کاست دار چیست؟

فلت بگ ها زیر مجموعه ای از بگ های سوزنی هستند که هیچ گونه عطفی (کاست) ندارند و دو طرفه پارچه از طریق دوخت التراسونیک (فرا صوت) به یکدیگر دوخته می شوند.بدون اغراق می توان فلت بگ ها جز پر فروش ترین بگ های تبلیغاتی هستند. فلت بگ ها جایگزین بسیار مناسبی برای ساک های نایلونی و کیسه های نایلکس هستند و کیفیت و دوام بیشتری دارند و از لحاظ قیمت ارزان ترند.ضمن اینکه بگ های سوزنی دوستدار محیط زیست و آنتی باکتریال نیز هستند

بگ پارچه ای کاست دار نیز دسته دیگری از بگ های تبلیغاتی هستند که یا در کف پاکت یا از سه طرف دارای کاست می باشند بگ پارچه ای که در پایین بگ حداقل 10 سانت عطف دارد را بگ پارچه ای ته گاست یا ته پاکت می نامند

بگ پارچه ای سه طرف گاست را بگ پارچه ای بغل کاست یا سه طرف عطف دار می نامند. نسل تازه این نوع ساک پارچه ای ها را که در گرماژ 90 فراوری می شوند و دوخت دستگاهی از بیرون انجام می شود و به صورت کاملا اتوماتیک فراوری می گردند باکس بگ می گویند

جنس ساک پارچه ای آماده از چیست ؟

جنس بگ پارچه ای آماده اغلب از پارچه اسپان باند است .

بیشتر بخوانید : ساک دستی جوت Jute Bags چیست و چه مزایای نسبت به ساک دستی های دیگر دارد ؟

بگ پارچه ای به چه صورت چاپ می شود ؟

بگ پارچه ای به انواع مختلف چاپ می شود که میتوان به موراد زیر اشاره نمود :

چاپ سیلک اسکرین بگ پارچه ای

چاپ سیلک اسکرین بر روی بگ پارچه ای به صورت دستی و دستگاهی انجام می گیرد که بعد از گرفتن خروجی طرح و عکاسی و ساخت کلیشه به صورت تک رنگ یا چند رنگ به صورت تفکیکی چاپ بر روی بگ پارچه ای از قبل فراوری شده و آماده انجام می گیرد. چاپ سیلک دستی هنوز پرکاربردترین و ارزان ترین نوع چاپ بر روی بگ های پارچه هست. رنگ مورد استفاده برای چاپ سیلک بگ پارچه ای رنگ پی وی سی هست و هزینه چاپ با توجه به رنگ چاپ (معمولی و نقره ای و طلایی و فلوردار) و برند رنگ متفاوت هست.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی چاپ سیلک مرکب رول به رول نیز به بازار عرضه شده که نحوه چاپ قبل از فراوری ساک سوزنی و بر روی پارچه انجام می گیرد و قابلیت چاپ با کیفیت و در هر رنگی به درخواست مشتری را بر روی هر رنگ پارچه دارد. سرعت و دقت بالاتر و کیفیت بهتر و ضایعات کمتر از مزایای این روش هست البته حداقل تیراژ و هزینه این نوع چاپ نیز متفاوت هست و برای ساک دستی با تیراژ زیاد پیشنهاد می شود.

چاپ فلکسو بگ پارچه ای

چاپ فلکسو چه به صورت رول به رول و چه بعد از فراوری بگ پارچه ای نیز صورت می گیرد و برای طرح دار کردن پارچه ساک دستی چه به صورت عمومی و چه اختصاصی و نیز چاپ لوگو و برند مشتریان بر روی پارچه خام انجام می گیرد. چاپ فلکسو نمونه ای از چاپ هست که با بهره گیری از کلیشه ژلاتینی عمل چاپ را بر روی پارچه یا ساک دستی انجام می دهد و قابلیت چاپ چند رنگ با کیفیت مطلوب برای سفارش های با تیراژ بالا به صورت اختصاصی را دارد. در این نوع چاپ با توجه به مقدار کلیشه ژلاتینی و فرم عمومی و اختصاصی و تعداد و مقدار رنگ کاربردی هزینه متفاوت خواهد بود.

چاپ اورینت بگ پارچه ای

یکی دیگر از انواع چاپ ساک پارچه ای،چاپ اورینت هست که یک نوع از چاپ های معمول روی تی شرت محسوب می شود و بر روی بگ پارچه ای هم امکان پذیر هست. رنگ چاپ اورینت و توری مورد استفاده و نحوه چاپ اورینت با چاپ سیلک متفاوت هست و کیفیت بهتری نسبت به رنگ پی وی سی چاپ سیلک ساک دستی دارد و امکان چاپ رنگ های روشن بر روی ساک دستی های با رنگ تیره را دارد، البته ناگفته نماند هزینه چاپ اورینت نسبت به چاپ سیلک بسیار بیشتر هست.

قیمت بگ پارچه ای به چه صورت مشخص می شود؟

ساک دستی های پارچه ای به صورت عمومی و اختصاصی فراوری می شوند. در فرم های عمومی بگ پارچه ای ابعاد و بعلاوه گرماژ آن از قبل مشخص شده و قابل تغییر نیست. در ساک دستی های پارچه ای اختصاصی همه موارد بنا به درخواست مشتری قابل تغییر است. پس چنانچه بگ پارچه ای مورد احتیاج شما در موارد عمومی وجود نداشت برای اطلاع از قیمت ساک دستی با ما تماس حاصل کنید و مشخصات ساک دستی مورد نظر خود را از لحاظ سایز ساک دستی و بعلاوه گرماژ آن اعلام بفرمایید تا قیمت محاسبه شود. ما قادر به فراوری و چاپ هر نوع ساک دستی کاغذی در سایز مختلف میباشیم.

انواع ساک پارچه ای آماده کدام است ؟

از انواع بگ آماده پارچه ای می توان به ساک دستی پارچه ای و سوزنی و متقال و برزنتی اشاره نمود.

To view this video please enable JavaScript, and consider upgrading to a web browser that supports HTML5 video

مزایای استفاده از بگ پارچه ای چیست ؟

بگ پارچه ای کیسه های تهیه شده از پارچه هستند و به کیسه های پلاستیکی که قابل استفاده مجدد و قابل بازیافت هستند، ترجیح داده می شوند. آن ها دوست دار محیط زیست هستند و باعث تهدید محیط زیست نمی شوند. از آن ها برای حمل مواد غذایی، خرید و غیره استفاده می شود. با افزایش استفاده از بگ پارچه ای بجای کیسه های پلاستیکی، باید محیط زیست خود را حفظ کرد. اجازه دهید به بعضی از مزایا و معایب استفاده از بگ پارچه ای نگاه کنیم.

بگ پارچه ای دوست دار محیط زیست است

بگ پارچه ای برخلاف کیسه های پلاستیکی که باعث تاثیرات شدید زیادی بر محیط زیست می شوند، آسیب کمتری به محیط زیست وارد می نماید.

بگ پارچه ای براحتی قابل بازیافت است

بازیافت کیسه های پلاستیکی بسیار سخت است. بازیافت کیسه های پلاستیکی کاری زمانبر است. از طرف دیگر، بگ پارچه ای را می توان به راحتی بازیافت کرد. کاغذ زباله نیز زیست تخریب پذیر است و می تواند به طور موثر مورد استفاده قرار گیرد. این ویژگی فاسد نماینده نبودن پارچه، زباله را کاهش می دهد.

بگ پارچه ای براحتی قابل حمل است

آسان کردن یکی از مزایای حمل یک بگ پارچه ای است که حمل آن ها بسیار آسان تر است. آن ها در مقایسه با کیسه های پلاستیکی مقاوم تربه نظر می رسند در نتیجه مصرف نمایندگان آن ها را ترجیح می دهند.

بگ پارچه ای برای برندسازی یک ابزار عالی به حساب می آیند

امروزه بسیاری از برندها زمان و پول را صرف ایجاد طرح های مجذوب کننده می نمایند تا بر روی بگ پارچه ای به چاپ برسند که به ترویج موثر برند آن ها یاری می نماید. ساخت این نوع از بگ های پارچه ای منحصر به فرد و مجذوب کننده، به ایجاد هویت برند در میان مصرف نمایندگان یاری کند.

بگ پارچه ای از ساک دستی کاغذی مقاوم تر است

اگر شما نیز از ساک دستی کاغذی آماده (ساک دستی آماده کرافت، ساک دستی آماده گلاسه) استفاده نموده باشید، یکی از معایب این ساک دستی ها تحمل وزن کم در آنها است. بگ پارچه ای براحتی میتواند وزن های زیاد را هم تحمل کند.

برای فراوری بگ پارچه ای در مقایسه با ساک دستی کاغذی احتیاج به قطع درختان نیست

در فراوری بگ پارچه ای در مقایسه با بگ کاغذی احتیاج به قطع درختان نیست. شما می توانید با انتخاب بگ پارچه ای بجای ساک دستی کاغذی به حفظ درختان یاری شایان توجهی کنید.

To view this video please enable JavaScript, and consider upgrading to a web browser that supports HTML5 video

پارچه اسپان باند چیست ؟

اسپان باند نوعی از منسوجات بی بافت هست که از فیلامنتهای ممتد که طی فرایند اکستروژن و کشش و باندینگ فراوری شده اند تشکیل شده است. پارچه اسپان باند را پارچه بی بافت یا پارچه سوزنی نیز می نامند. پارچه اسپان باند خلاف تصور عموم جامعه که فکر می نمایند نوع تازهی از منسوجات هست از دهه 40 قرن بیستم به صورت مدرن و تجاری به بازار عرضه شده است و سهم گسترده ای از منسوجات را به خود اختصاص داده است. البته جوامع امروزه به علت همه گیری کرونا(کویید-19) بیشتر با اینگونه پارچه به علت مصارف پزشکی و بهداشتی آن آشنا شده اند.اسپان باند به علت ویژگی های منحصر به فردی که دارد کاربرد گسترده در صنایع مختلف دارد از فراوری چای کیسه ای گرفته تا صنایع راه سازی و نظامی و …

کاربرد پارچه اسپان باند چیست ؟

پارچه اسپان باند با توجه به مصارف مختلف و کاربرد در صنایع گوناگون علاوه بر تمایز در رنگ و گرماژ و عرض ویژگی هایی نظیر آب دوست یا آب گریز بودن و آنتی باکتریال و نرمی و لطافت را نیز دارد. پارچه اسپان باند در صنایع پزشکی و بهداشتی و کشاورزی و صنایع اتومبیل سازی و فیلترسازی و بسته بندی مواد غذایی و انواع کاور و غیره کاربرد دارد. پارچه اسپان باند برای فراوری پوشک و ماسک و گان بیمارستانی و ملحفه بیمارستانی و لفاف میوه و کیسه مخصوص فراوری بذر و پوشش برای جلوگیری از رشد علف هرز و فیلتر آب و فیلتر هوا در صنایع مختلف و فراوری پاکت پارچه ای و کیسه سوزنی و کاور کت و شلوار و … مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای بگ پارچه ای چیست ؟

  • بادوام و باکیفیت
  • آنتی باکتریال
  • سازگار با محیط زیست (eco friendly)
  • شکیل و زیبا
  • دارای تنوع رنگی و گرماژ مختلف برای مصارف گوناگون
  • قابلیت انواع چاپ بر روی آنها
  • بیلبورد تبلیغاتی متحرک
  • قیمت مناسب
  • برند سازی و احترام به مشتریان
  • سبک و در عین حال مستحکم

مزایای بگ پارچه ای نسبت به دیگر ساک دستی ها چیست ؟

  • ساک پارچه ای نسبت به کیسه های پلاستیکی و کاغذی بادوام ترو مستحکم تر بوده و ماندگاری بیشتری دارد و حمل کالای خریداری شده از طریق مشتری با آنها راحت تر هست وبه صورت یک بسته بندی شیک و زیبا در فکر مشتریان شما ایجاد ارزش می نماید. قابلیت استفاده چندین باره داشته و به صورت یک بیلبورد تبلیغاتی موثر در دست افراد به برندسازی و معرفی فروشگاه و محصولات و… می پردازد.
  • جنس پارچه ساک دستی های بی بافت(nonwoven bag) آنتی باکتریال هست و با توجه به تماس انواع ساک دستی با مواد مختلف و بعلاوه قرارگیری آنها بر روی زمین وتماس دست آلوده، امکان جذب آلودگی ها و باکتری ها در سطح آنها وجود دارد. از این رو با توجه به خاصیت آنتی باکتریالی بگ پارچه ای نسبت به سایر بگ ها، استفاده از ساک پارچه ای به داشتن جامعه سالم ترنیز یاری می نماید.
  • بگ پارچه ای دوستدار محیط زیست هستند و نسبت به کیسه های پلاستیکی که سالیان طولانی در محیط زیست باقی می مانند و به آن آسیب می زنند به آسانی قابل بازیافت هستند. استفاده از ساک دستی آماده یا جعبه آماده نیز به مصرف بیشتر کاغذ و قطع درختان منجر می شود از این رو استفاده از بگ پارچه ای به داشتن محیط زیستی پاک تر نیز یاری می نماید. بعلاوه استفاده چندباره از بگ پارچه ای نسبت به سایر کیسه های نایلونی و کاغذی به علت عمر مفیدشان و کیفیت و زیبایی آنها و بعلاوه قابلیت شستشویی که دارند منجر به دیرتر بازیافت شدن آنها و داشتن محیط زیستی سالم تر یاری می نماید
  • بگ پارچه ای با توجه به کیفیت و ماندگاری که دارند قیمت ارزان ای نیز چه نسبت به کیسه ای نایلونی و ساک های کاغذی چه نسبت به سایر بگ پارچه ای از جنس متقال و کتان و برزنت دارند و با توجه به سرعت بالای فراوری در زمان کوتاه تری هم آماده و در اختیار مشتریان قرار می گیرند
  • ساک سوزنی تبلیغاتی قابلیت انواع چاپ لوگو و برند مشتریان را به صورت انواع چاپ سیلک،چاپ اورینت،چاپ فلکسو و چاپ مرکب در تیراژ مختلف و قیمت مناسب و کیفیت عالی به درخواست مشتریان در راستای تبلیغ و معرفی برند و فروشگاه و محصولاتشان را دارد.

مراحل فراوری و چاپ بگ پارچه ای چیست؟

در ساک دستی های پارچه ای پرسی کلیه مراحل کار از طریق دستگاه تمام اتوماتیک انجام می شود ولی در نوع ساک دستی های پارچه ای دوختی مراحل فراوری از طریق نیروی انسانی و با چرخ خیاطی های صنعتی انجام می شود. پس از فراوری ساک دستی ، ساک دستی های پارچه ای به قسمت چاپ سیلک مجموعه ارجاع داده میشود و پس از ساخت شابلون طرح مورد نظر شما برند شما بر روی ساک دستی منتقل می شود.

معایب بگ پارچه ای چیست ؟

  • بگ پارچه ای ضد آب نیست
  • بگ پارچه ای براحتی قابل چاپ چهاررنگ نیست
  • چاپ سفید بر روی بگ پارچه ای هزینه زیادی دارد
  • تنوع رنگی بگ پارچه ای از ساک دستی کاغذی کمتر است
  • فراوری بگ پارچه ای نیست به ساک دستی کاغذی زمان بیشتری می برد
  • تنوع جنس و وزن بگ پارچه ای نسبت به ساک دستی کاغذی کمتر است

بگ پارچه ای چگونه فراوری می شود؟

طاقه پارچه اسپان باند پس از قرار گرفتن در دستگاه فراوری پاکت پارچه ای طی فرایندی باز می شود و از طریق دستگاههای اولتراسونیک دوخت در قسمت های مختلف ایجاد می شود. با توجه به سایز پاکت پارچه ای و گرماژ حرارت دستگاه تنظیم می شود. پس از دوخت التراسونیک در قسمت بالایی پاکت سوزنی (محل قرار گیری دسته) طی فرایندی پارچه تا می شود و حالا زمان تعبیه دسته بر روی ساک دستی هست پس از تنظیم شدن دستگاه و قرار گرفتن دسته بر روی کیسه سوزنی نوبت عملیات دوخت و تنظیم محل دوخت به صورت صحیح می رسد.

پس از تمامی مراحل و تنظیم سرعت دستگاه ساک دستی برش می خورد و آماده می شود. در سرانجام اپراتور کیفیت ساک پارچه ای خروجی را چک می نماید و محل قرار گرفتن دسته و کیفیت دوخت و سایر مسایل مورد آنالیز قرار می گیرد و پاکت ها پس از جمع آوری آماده بسته بندی و تحویل می شوند.

گاهی پارچه قبل از فراوری باید برش یا چاپ شود که یک از طریق دستگاه برش رول به رول به طور دقیق آماده می شود. بسته به نوع چاپ پارچه به صورت فلکسو رول به رول یا چاپ سیلک (مرکب) رول به رول قبل از فراوری چاپ می شود و سپس آماده فراوری می شود و به صورت بگ پارچه ای در می آید.این نوع چاپ ها برای تیراژ بالا مناسب و ارزان هستند.

سرعت فراوری و کیفیت دوخت در دستگاههای مختلف بستگی به کیفیت دستگاههای التراسونیک و هورنها و قطعات و مهارت و تجربه اپراتور و سرویس دوره ای دستگاه و شرکت سازنده و پشتیبانی آنها دارد.

قیمت بگ پارچه ای چقدر است ؟

با توجه به بازار موجود و هزینه های بالا تمام سعی این مجموعه فراوری و چاپ ساک دستی با قیمت مناسب می باشد. که با توجه به اینکه ساک دستی های فراوری شده در کارخانه مجموعه بدون هیچ واسطه ای فراوری می شود قیمت تمام شده ساک دستی ها نسبت به سایر رقبا ارزان تر است. گفتنی است که ما هیچوقت کیفیت را فدای قیمت نخواهیم کرد و ارزان بودن قیمت بگ پارچه ای فراوری شده در این مجموعه علت بر کم بودن کیفیت آن نمی باشد و ساک دستی های تبلیغاتی در بالاترین سطح کیفی فراوری می شوند.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1337

به "بگ پارچه ای آماده از کجا خریداری کنید ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بگ پارچه ای آماده از کجا خریداری کنید ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید