عبداللهی: حدود 40 درصد دانشجویان و اساتید دانشگاه خوارزمی در قرارداد های ارتباط با صنعت فعال هستند

به گزارش مجله صادق ویلا، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه خوارزمی از فعالیت بین 30 تا 40 درصد دانشجویان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه در پروژه های ارتباط با صنعت خبر داد.

عبداللهی: حدود 40 درصد دانشجویان و اساتید دانشگاه خوارزمی در قرارداد های ارتباط با صنعت فعال هستند

عبداللهی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره تاثیر کرونا در روابط بین الملل و جذب دانشجویان خارجی اظهار داشت: نظام های آموزشی جهان و نه تنها دانشگاه خوارزمی تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است و با این وجود در روابط بین الملل و جذب دانشجویان خارجی ضمن برطرف شدن برخی محدودیت ها و سازگار شدن با شیوه آموزش مجازی، به جرات می توان گفت که جذب دانشجویان خارجی دانشگاه خوارزمی نسبت به سال های گذشته بیشتر شده است.

وی افزود: امسال با وجود شرایط کرونا و آموزش های مجازی حدود 500 دانشجوی خارجی را جذب کردیم و این امر نشان می دهد که در روابط بین المللی دانشگاه ها و به ویژه دانشگاه خوارزمی شیوع کرونا تاثیر چندانی نداشته است.

عبداللهی مطرح نمود: خوارزمی، دانشگاهی ماموریت محور است که تمام برنامه های خود را مطابق با آن فعال کرده است. یکی از کار های عظیم دانشگاه خوارزمی نیز بحث مسئولیت اجتماعی اش است که به قرارداد های ارتباط با صنعت برمی گردد.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه حدود 30 الی 40 درصد اساتید و دانشجویان ما در این زمینه فعال هستند، افزود: فعال کردن اساتید در حوزه قرارداد های ارتباط با صنعت و افزایش پروژه های مرتفع کننده نیاز های جامعه جزو ماموریت های اصلی دانشگاه است و با توجه به آنکه خوارزمی در دو استان فعالیت دارد سعی مسئولان ارشد دانشگاه ارتباط دریافت با پروژه های صنعتی، تجاری و خدماتی و ... است.

وی همچنین با اشاره به تاثیر برگزاری دوره های متعدد کنفرانس ارزیابی و تضمین کیفیت نظام های دانشگاهی که چندی قبل در این دانشگاه برگزاری شد، گفت: برگزاری دوره های مختلف کنفرانس باعث ایجاد یک جریان فکری در سطح دانشگاه های کشور شده که دستاورد های خوبی را برای کیفیت آموزش ها و پژوهش های دانشگاهی داشته است. نشانه های این موضوع را می توان در ارتقای علمی کشور در سطح بین المللی ببینیم. برگزاری اینگونه سمینار ها می تواند نقش عظیمی را در ارتقای کیفیت دانشگاه ها ما داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 624

به "عبداللهی: حدود 40 درصد دانشجویان و اساتید دانشگاه خوارزمی در قرارداد های ارتباط با صنعت فعال هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبداللهی: حدود 40 درصد دانشجویان و اساتید دانشگاه خوارزمی در قرارداد های ارتباط با صنعت فعال هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید