سه پروژه زیرساختی ارتباطات بندری در چابهار به بهره برداری رسید

به گزارش مجله صادق ویلا، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، عباس آذرپیکان بیان کرد: سامانه های نظارتی و زیرساختی بندر چابهار با هدف افزایش ضریب امنیت و تسهیل ارتباطات با اجرای چندین پروژه ارتقا یافت.

سه پروژه زیرساختی ارتباطات بندری در چابهار به بهره برداری رسید

آذرپیکان اضافه کرد: پروژه های به روزرسانی و ارتقا پوشش سامانه (CCTV) بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری، اتصال بنادر به وسیله فیبر نوری و خرید و نصب و بازسازی دکل های مخابراتی، به منظور ارتقای سامانه های متعدد حفاظتی و عملیاتی به بهره برداری رسید.

وی توضیح داد: با اجرای این پروژه ها، علاوه بر افزایش ضریب امنیتی محوطه های بندری و تسهیل ارتباطات باسیم و بی سیم؛ بخشهای مختلف اداره کل از مزایا و امکانات جدید به دست آمده در راستای انجام وظایف سازمانی و پشتیبانی هرچه بهتر عملیات دریایی و بندری، بهره گیری می نمایند.

این مقام مسئول در اداره کل بنادر و دریانوردی اظهار امیدواری کرد: با اجرای پروژه های ارتقای سامانه دوربین های مداربسته و کنترل دسترسی به محوطه های بندری در سال 99، با استفاده از تکنولوژی های روز جهان، معیارهای حفاظتی بندر چابهار همگام با سایر بنادر عظیم منطقه جهش چشمگیری خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 277

به "سه پروژه زیرساختی ارتباطات بندری در چابهار به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه پروژه زیرساختی ارتباطات بندری در چابهار به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید