معرفی هتل 3 ستاره اتچ در استکهلم

به گزارش مجله صادق ویلا، هتل اتچ استکهلم | Attache hotel Stockholm

اگر در پی این هتل در استکهلم با همین نام بگردید ممکن است در پیدا کردن آن گیج شوید؛ چرا که این هتل پس از بازسازی در سال 2017، با طراحی خیلی متفاوتی ظاهر شد. حتی در ورودی آن نیز تغییر کرد. هتل اتچ استکهلم Attache hotel Stockholm یا اگر آن را با نام نو هتل آپارتمان تلفن پلان استکهلم Aparthotel Telefonplan دنبال کنید، در 1.2 کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته است. در متن زیر با مجله خبرنگاران بمانید تا خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این اقامتگاه را تا جاذبه های استکهلم آنالیز می کنیم.

معرفی هتل 3 ستاره اتچ در استکهلم

خدمات رفاهی هتل اتچ استکهلم

مسلما اگر عکس های قدیمی این هتل 3 ستاره را با تصویر اکنون آن مقایسه کنید باورتان نخواهد شد که هر دو مربوط به یک هتل می باشند. حتی در ورودی هتل نیز تغییر نموده است. بسیاری از فضاها نو بوده و بسیاری تنها دوباره طراحی شده اند و این هتل اکنون به یک هتل آپارتمان تبدیل شده است. اینترنت وای فای رایگان در همه اتاق ها و اینترنت پر سرعت کابلی یا وای فای در لابی و برخی از منطقه ها عمومی هتل در دسترس است. پارکینگ هم رایگان بوده و احتیاج به رزرو ندارد.

در خیابان نیز یک پارکینگ یافت می گردد. بعلاوه بلیط حمل و نقل عمومی شهر را از میز پذیرش بگیرید. برخی از اتاق ها نظافت روزانه دارند و برخی پی از تحویل اتاق نظافت می شوند. یک سالن تلویزیون برای دورهمی های محبت آمیز از فضاهای نو هتل می باشد. انبار چمدان، خدمات فکس و فتوکپی با هزینه جداگانه، میز پذیرش شبانه روزی و امکانات اتاق های دیدار برای شما مهمانان فراهم می باشد. خدمات اتوکشی رایگان در دسترس است و حتی در اتاق ها یافت می گردد.

برای شستشوی لباس باید مبلغی کنار بگذارید. در برخی از مکان های هتل سیگار کشیدن آزاد بوده و در برخی برعکس، حق سیگار کشیدن ندارید. امکاناتی برای افراد کم توان یا ناتوان در نظر گرفته شده است. آسانسور وجود دارد و روزنامه در لابی پیدا می کنید. ورود به هتل اتچ استکهلم از ساعت 3 بعد از ظهر می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 10 ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

کارکنان هتل به زبان های آلمانی، ژاپنی، فرانسوی، اسپانیایی، عربی، سوئدی و انگلیسی صحبت می نمایند. یک اتاق دیدار، به همراه فضای کنفرانسی به متراژ 30 متر مربع، دیدار های کاری شما را امکان پذیر می نماید. سرویس حمل و نقل به منطقه ها اطراف احتیاج به پرداخت هزینه دارد.

امکانات تفریحی هتل اتچ استکهلم

در نزدیکی هتل مرکز تناسب اندامی قرار گرفته است که برای استفاده شما مهمانان هماهنگ می باشد. باشگاه سلامتی، فروشگاهی در خود هتل، تحویل و سرو غذا درون اتاق، سونا و تراسی در برخی از فضاها، از امکانات تفریحی هتل است. تلویزیون در فضای عمومی و لابی قرار گرفته است. بعلاوه میز فوتبال دستی و اسنوکر در اتاق نشیمن هتل موجود است که می تواند اوقات خوشی را برای شما و دوستانتان رقم بزند. باغی نیز در روبروی هتل محل مناسبی برای پیاده روی ایجاد نموده است و محیط اطراف هتل محله ای بسیار آرام و دلنشین برای پیاده روی است.

رستوران هتل

چای و قهوه خود را در لابی سفارش دهید یا از خدمات اتاق در ساعت تعیین بهره ببرید. بوفه صبحانه از ساعت 06:30 تا 09:30 صبح در دسترس است. رستورانی نیز در خود هتل قرار گرفته است.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های خانوادگی امکاناتی از قبیل یک آشپزخانه کوچک، ماکروویو، یخچالی بزرگ به همراه فریزر و دسترسی به زمین بازی و فروشگاه در خود هتل دارند. 70 اتاق هتل 3 طبقه، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، امکانات اتو در صورت درخواست، دستگاه تنظیم نماینده هوای درون اتاق، فضای مبله شده مجزا، پرده های ضخیم، روبالشتی و تخت اضافه (با مبلغ جداگانه) به شما تحویل داده می شوند. آشپزخانه ها با کابینت، یخچالی بزرگ، ماکروویو، سینک ظرفشویی، کتری برقی و سیستم گرمایشی تجهیز شده اند.

حمام های خصوصی با حوله لباسی، دمپایی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سشوار و دوش یا وان قرار داده شده است. نظافت اتاق ها در ساعت های تعیینی انجام می گردد و میز مطالعه ای هم در گوشه اتاق ها قرار داده شده است. برای رزرو اتاق در هتل اتچ استکهلم سری به قسمت رزرو هتل سوئیس در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل اتچ استکهلم

  • اتاق دابل با نظافت پس از تحویل اتاق: این اتاق یک آشپزخانه کوچک با کابینت، سینک ظرفشویی و ماکروویو دارد. 22 متر مربع متراژ و یک تخت دو نفره دارد.
  • اتاق دابل: یک تخت دو نفره بزرگ در اتاق گذاشته شده است. 22 متر مربع متراژ آن است.

فاصله تا جاذبه های معروف استکهلم

سوپرمارکتی در 200 متری هتل قرار گرفته است که می توانید اقلام مورد احتیاج خود را از آنجا بخرید. رستوران نیگامالت هم در 600 متری این مکان قرار گرفته است.

  • دانشگاه هنر، طراحی و صنایع دستی : تا این اقامتگاه، 600 متر فاصله دارد که با 10 دقیقه پیاده روی به آن می رسید.
  • باغ وینترویکن: 1.2 کیلومتری بوده که با 14 دقیقه پیاده روی یا 4 دقیقه رانندگی به این مکان می رسید.
  • آلستن باخن: 3 کیلومتری هتل بوده که با 14 دقیقه رانندگی به این مکان می رسید. با تراموا باید دو خط عوض کنید و در نهایت با 45 زمان به آن می رسید.
  • ایستگاه مرکزی استکهلم: تا محل اقامت شما 4.4 کیلومتر فاصله داشته و با تاکسی 14 دقیقه راه خواهید داشت. خط تراموا در مدت 25 دقیقه شما را در این محل پیاده خواهد نمود.
  • اریکسون گلاب: 4.7 کیلومتر است که با 12 دقیقه رانندگی به آن خواهید رسید.
  • میدان سرجلز تورگ: تا شما 4.8 کیلومتر فاصله دارد. با 18 دقیقه رانندگی یا 30 دقیقه تراموا سواری به این مکان می رسید.
  • پارک سلطنتی: 4.8 کیلومتر است که با تراموای خط 14 در مدت زمان 26 دقیقه به این پارک می رسید. تاکسی، 17 دقیقه ای شما را به این نقطه می رساند.
  • میدان استورپلان: نزدیک به 5.5 کیلومتر فاصله دارد. با 20 دقیقه رانندگی به این مکان خواهید رسید.
  • : 5.8 کیلومتر است که با 8 دقیقه رانندگی به موزه خواهید رسید. تراموای خط 13 را سوار شده تا در مدت 41 دقیقه به این جاذبه گردشگری استکهلم برسید.
  • پارک تفریحی گرونا لوند: 5.9 کیلومتر دورتر است و با 22 دقیقه رانندگی به این مکان می رسید.
  • فرودگاه بروما: 6.7 کیلومتر دورتر است که با تاکسی تا هتل، 18 دقیقه در راه خواهید بود.
  • : 38.8 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل، حدود نیم ساعت در راه خواهید بود.

موقعیت هتل اتچ استکهلم

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

سوئد، هاگرستن 36 126،

Cedergrensvägen 16, 126 36 Hägersten, Sweden

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1300

به "معرفی هتل 3 ستاره اتچ در استکهلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره اتچ در استکهلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید