سفارت ایران در عمان: تسهیل تردد اتباع ایران و عمان همیشه مورد اهتمام بوده است

به گزارش مجله صادق ویلا، سفارت کشورمان در عمان با اشاره به محدودیت های وضع شده از سوی کمیته عالی مقابله با کرونا در عمان، تأکید کرد که مسئولین سفارتخانه در حال رایزنی با وزارت خارجه و وزارت بهداشت عمان برای تسهیل تردد اتباع دو کشور با رعایت پروتکل های مربوطه هستند.

سفارت ایران در عمان: تسهیل تردد اتباع ایران و عمان همیشه مورد اهتمام بوده است

با قیمت تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سفارت جمهوری اسلامی ایران در عمان روز چهارشنبه اطلاعیه ای در مورد محدودیت های مرتبط با بیماری کووید-19 در عمان و کوشش های مسئولین این سفارتخانه برای تسهیل تردد اتباع ایرانی و عمانی صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

با توجه به محدودیت های اعلام شده از سوی کمیته عالی مقابله با کرونا سلطنت عمان برای ورود مسافران به این کشور و ضمن تاکید بر ضرورت احترام به مقررات و ضوابط مورد نظر و رعایت پروتکل های بهداشتی، به اطلاع ایرانیان عزیز مقیم و غیر مقیم در سلطنت عمان می رساند که اگرچه مسئولین ذیربط عمانی به ضرورت و اهمیت برطرف محدودیت های مذکور واقف هستند با این حال موضوع تسهیل تردد اتباع دو کشور به ویژه هموطنان ایرانی، همیشه در دیدارها و رایزنی های مسئولین این سفارت با مسئولین وزارت خارجه و وزارت بهداشت عمان، مورد اهتمام بوده و پیگیری شده است.

با توجه به اهمیت برطرف یا کاهش این محدودیت ها و تأثیرات آن بر زندگی و کسب و کار مردم، همچنان این موضوع مجدّانه در دستور کار پیگیری قرار گرفته است.

امیدواریم با افزایش آمار تزریق واکسن در دو کشور و کاهش مخاطرات ناشی از ویروس منحوس کرونا، شاهد برطرف محدودیت مسافرت اتباع دو کشور بخصوص کسانی که واکسن تزریق نموده اند و آزمایشات معتبر دارند، باشیم.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1088

به "سفارت ایران در عمان: تسهیل تردد اتباع ایران و عمان همیشه مورد اهتمام بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفارت ایران در عمان: تسهیل تردد اتباع ایران و عمان همیشه مورد اهتمام بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید