جایزه حل چالش های بچه ها در دوران کرونا طراحی شد

به گزارش مجله صادق ویلا، به گزارش خبرنگاران به نقل از پارک فناوری پردیس، جایزه ملی راهکارهای نوآورانه برای چالش های بچه ها و نوجوانان در دوران همه گیری کرونا، به منظور گسترش فرهنگ نوآوری برای بچه ها در ایران با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق بچه ها سازمان ملل متحد (یونیسف) طراحی شده است.

جایزه حل چالش های بچه ها در دوران کرونا طراحی شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

هدف این برنامه تسهیل و تقویت هم افزایی ها و فرصت ها در زیست بوم فناوری و نوآوری کشور است.

شرکت ها و مؤسسات پیش از این می توانستند راهکارهای نوآورانه خود را در چارچوب این برنامه تا مهر ماه سال 1399 ارسال نمایند. با توجه به ارزیابیِ کلیه طرح های دریافتی توسط یک تیم داوری ذی صلاح، طرح های برتر همراه با اهدای جوایز در نمایشگاه اینوتکس 2021 مورد تقدیر قرار می گیرند.

طرح های برتر همچنین از حمایت فنی و اقتصادی معاونت علمی و فناوری و حمایت فنی دفتر یونیسف در ایران بهره مند می شوند تا این راهکارها به صورت مؤثری برای حمایت از بچه ها در ایران به کار گرفته شوند.

مطابق هماهنگی های انجام شده میان دبیرخانه نمایشگاه اینوتکس 2021 و صندوق بچه ها سازمان ملل متحد (یونیسف)، مراسم اختتامیه و اهدای جوایز جایزه ملی راهکارهای نوآورانه برای چالش های بچه ها و نوجوانان در دوران همه گیری کرونا، در نمایشگاه اینوتکس 2021 برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 863

به "جایزه حل چالش های بچه ها در دوران کرونا طراحی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه حل چالش های بچه ها در دوران کرونا طراحی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید