بورس فردا چه می گردد؟ ، رشد سهم های کوچک ادامه دارد

به گزارش مجله صادق ویلا، به گزارش خبرنگاران، همانطور که پیش بینی می شد بازار هفته گذشته با تعادل به پایان رسید و سهم های کوچک بیشترین سود را کسب کردند، اما بازار فردا چگونه خواهد بود؟

بورس فردا چه می گردد؟ ، رشد سهم های کوچک ادامه دارد

مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با فرایند بازار فردا گفت: فعلا بازار در حالت تعادلی و کمی رو به مثبت واقع شده است و به نظر می رسد فرایند رشد سهم های کوچک ادامه دار خواهد بود. تعادل رو به بالا در بازار سهام به دلیل رشد قیمت دلار است. اگر قیمت دلار افت کند احتمالا بازار سهام نیز افت خواهد نمود. بازار تا انتخابات آمریکا به دلیل عدم اطمینان به قیمت دلار نوسانی است اما بعد از انتخابات و شانس بیشتر پیروزی بایدن، فرایند تعادلی خواهد داشت.

او در رابطه با افزایش نرخ سود بانکی گفت: این کار برای بازار سهام تبعات منفی دارد اما به نظرم افزایش نرخ سود بانکی پیشنهاد بدی نیست اما به بعد از انتخابات آمریکا موکول می گردد.

اما آیا خبر تحریم های بانکی جدید می تواند اثری بر بازار سرمایه بگذارد؟ به گفته رضایتی اخبار جدید تحریم ها اثری بر بازار ندارد چراکه این اخبار تکراری است و پیش از این هم بانک های ما تحریم بوده اند. به همین دلیل بازار سرمایه واکنشی به این خبر نشان نداده است.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 564

به "بورس فردا چه می گردد؟ ، رشد سهم های کوچک ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورس فردا چه می گردد؟ ، رشد سهم های کوچک ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید