اردوهای ملی از شهریور ماه آغاز می شود، بازیکنان لیگ رصد شدند

به گزارش مجله صادق ویلا، شهناز یاری در مصاحبه با خبرنگاران، درباره بازی فینال دو تیم سایپا و مس رفسنجان گفت: با همکاری فدراسیون برای تماشای بازی فینال به رفسنجان رفتیم. ای کاش تماشاگران که باعث شور و هیجان بازی بودند در سالن حضور داشتند و به جذابیت بازی می افزودند. امیدوارم بازی با سلامت بازیکنان همراه باشد.

اردوهای ملی از شهریور ماه آغاز می شود، بازیکنان لیگ رصد شدند

شهناز کمک ادامه داد: با مشخص شدن قهرمان، پفراینده لیگ فصل گذشته بسته خواهد شد. تیم ها به زودی استارت خود را برای فصل جدید خواهند زد.تیم ملی به آماده سازی بازیکنان با کمک باشگاه ها نیاز دارد. به 11 تیم حاضر در مسابقات و همچنین 4 تیم حاضر در مرحله پلی آف خسته نباشید می گویم. هر چهار تیم ملی حفاری، مس رفسنجان، هیات فوتبال خراسان و سایپا تهران از تیم های خوب و شایسته به شمار می فرایند.

وی تاکید کرد: اگر مسابقات طبق برنامه انجام می شد و وقفه (به دلیل شیوع کرونا) پیش نمی آمد شاهد رقابت هایی با کیفیت بالاتری بودیم ولی به هرحال این وقفه بر کیفیت تیم ها تاثیر گذار بود. امیدوارم در نهایت بازیکنان در صحت و سلامت مسابقات را به خاتمه برسانند.

کمک درباره زمان به شروع کار اردوهای ملی نیز گفت: قرار است اردوهای ملی از 21 شهریور ماه شروع به کار کند. بازی های لیگ را رصد کردیم و نفرات انتخابی را به همراه تعدادی از بازیکنانی که در اردوی قبل حضور داشتند به اردو دعوت خواهیم کرد. با اضافه شدن نفرات مد نظر در فضای رقابتی سالم بهترین ها برای تیم ملی انتخاب خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی درباره نفرات آسیب دیده تیم ملی نیز گفت: فرشته کریمی، سهیلا ملمولی و سارا شیربیگی سه تن از بازیکنان آسیب دیده هستند. کریمی تمریناتش را شروع کرده و امیدورام به زودی بهبودی کامل را به دست آورد. شیربیگی نیز درحال فیزیوتراپی است. ملمولی نیز تمرینات انفرادی اش را شروع کرده است. امیدوارم به زودی همه به سلامتی کامل برسند و در خدمت تیم ملی باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 488

به "اردوهای ملی از شهریور ماه آغاز می شود، بازیکنان لیگ رصد شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوهای ملی از شهریور ماه آغاز می شود، بازیکنان لیگ رصد شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید