صادقی: طولانی شدن لیگ باعث شد خستگی در وجود بازیکنان شهر خودرو باشد، می خواهیم باعث سربلندی ایران شویم

به گزارش مجله صادق ویلا، کاپیتان تیم فوتبال شهر خودروی ایران اعتقاد دارد طولانی شدن مسابقات لیگ برتر فوتبال باعث شد خستگی به بازیکنان این تیم رسوخ کند.

صادقی: طولانی شدن لیگ باعث شد خستگی در وجود بازیکنان شهر خودرو باشد، می خواهیم باعث سربلندی ایران شویم

به گزارش خبرنگاران، اکبر صادقی در نشست خبری پیش از ملاقات تیم فوتبال شهر خودروی ایران مقابل شباب الأهلی امارات گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا، لیگ برتر ایران خیلی طولانی شد و باعث شد خستگی در وجود بچه ها باشد. تیمی خوب و بازیکنان و جوانان خوب و بااستعدادی داریم. با توجه به اینکه شهر خودرو در بازی های آسیایی کم تجربه است، امیدوارم بتوانیم بازی های خوبی به نمایش بگذاریم و جوانان ما دیده شوند تا با تمرینات خوبی که کردیم، از این چند بازی نهایت امتیازات را بگیریم و نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

وی با تمجید از رقبای تیم شهر خودرو در لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: بازی های سختی داریم و حریفان ما قدرت ها آسیا و تیم های بسیار باتجربه ای هستند، اما ما هم جوانان و بازیکنان خوبی داریم. ما ایرانی و باغیرت هستیم، با تمام وجود و کوشش در زمین ظاهر می شویم و از نام کشورمان دفاع می کنیم.

کاپیتان شهر خودرو با بیان اینکه این تیم بازی های سختی در این شرایط سخت پشت سر گذاشت، اظهار داشت: این بازی ها شرایط جدیدی داشت و برای ما در ایران، تجربه خوبی بود. زندگی ادامه دارد و باید با تمام وجود با کرونا بجنگیم. فوتبال هم جزئی از زندگی است و ادامه دارد. همه ما کوشش می کنیم بهترین بازی ها را ارائه کنیم. لیگ را هم به نحو احسن انجام دادیم و به انتها رساندیم. تمام کوشش ما این است که باعث سربلندی کشورمان شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 522

به "صادقی: طولانی شدن لیگ باعث شد خستگی در وجود بازیکنان شهر خودرو باشد، می خواهیم باعث سربلندی ایران شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: طولانی شدن لیگ باعث شد خستگی در وجود بازیکنان شهر خودرو باشد، می خواهیم باعث سربلندی ایران شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید