ویروس حاکم بر تیم ملی نوجوانان یک روز مانده به مسابقات قهرمانی دنیا

به گزارش مجله صادق ویلا، بعضی از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی والیبال نوجوانان ایران یک روز مانده به آغاز مسابقات قهرمانی دنیا گرفتار ویروس سرماخوردگی شده و تحت مراقبت پزشک قرار گرفتند.

ویروس حاکم بر تیم ملی نوجوانان یک روز مانده به مسابقات قهرمانی دنیا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مسابقات قهرمانی نوجوانان دنیا با حضور 20 تیم از فردا (چهارشنبه 11 مرداد ماه) آغاز خواهد شد و به مدت 10 روز در سن خوآن آرژانتین ادامه دارد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که در مرحله مقدماتی این رقابت ها با قرار گرفتن در گروه C با نیجریه، کلمبیا، پورتوریکو و کره جنوبی هم گروه است در نخستین ملاقات خود روز چهارشنبه 11 مرداد ماه ساعت 20:30 به وقت تهران به مصاف کره جنوبی خواهد رفت.

این در حالی است که بعضی از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم، گرفتار ویروس سرماخوردگی شده و در تمرین امروز در سالن اصلی مسابقات عادل غلامی حاضر نشد و دیگران هم با ماسک به تمرین پرداختند تا تنها یک روز مانده به آغاز مسابقات و پیش از ملاقات با کره جنوبی، سرمربی نوجوانان نگران حال 12 بازیکن خود گردد چرا که در بعضی از پست ها چون لیبرو بازیکن جایگزینی وجود ندارد.

هرچند افراد مبتلا تحت درمان قرار گرفته اند اما با توجه به حساسیت مسابقات و کوشش دو ساله بازیکنان برای رسیدن به این مسابقات هرگونه بیماری چالشی برای تیم محسوب می گردد.

به همین علت محمد وکیلی توصیه هایی به بازیکنان ارائه داد تا مراقب حال خود بوده و با هرگونه علائم گلودرد یا سرماخوردگی به پزشک تیم مراجعه نمایند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مرداد 1402 بروزرسانی: 11 مرداد 1402 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1583

به "ویروس حاکم بر تیم ملی نوجوانان یک روز مانده به مسابقات قهرمانی دنیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "ویروس حاکم بر تیم ملی نوجوانان یک روز مانده به مسابقات قهرمانی دنیا" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس حاکم بر تیم ملی نوجوانان یک روز مانده به مسابقات قهرمانی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید