دنبال پیروزی برابر استقلال و کسب سهمیه آسیا هستیم

به گزارش مجله صادق ویلا، بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو گفت: برای بازی با استقلال و پیروزی در این ملاقات آماده ایم.

دنبال پیروزی برابر استقلال و کسب سهمیه آسیا هستیم

برای سفر با هزینه سفر به پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، از باشگاه شهرخودرو خراسان، امین قاسمی نژاد در مورد ملاقات تیم شهرخودرو با استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: بعد از فشار زیادی که در دمای 50درجه آبادان به بازیکنان وارد شد، خدا را شکر ری کاوری بسیار خوبی زیر نظر کادر فنی انجام دادیم و اکنون با آمادگی کامل به بازی با استقلال تهران فکر می کنیم.

وی اضافه کرد: استقلال یک تیم پرمهره و خوب است که برای برد به مشهد می آید اما شهرخودرو دست و پا بسته نیست و عزم خود را جزم نموده تا با کسب سه امتیاز این بازی هم دل طرفداران خود را شاد کند و هم استان خراسان را در کورس سهمیه آسیا نگه دارد.

وینگر شهرخودرو تاکید نمود: با اینکه باز هم چند بازیکن ما مصدوم هستند و به این بازی نمی رسند اما سایر نفرات در بهترین شرایط بدنی و روحی انگیزه زیادی برای اثبات شایستگی های خود دارند.

امین قاسمی نژاد در مورد پیش بینی نتیجه بازی نیز گفت: همواره بازی با استقلال و پرسپولیس به جهت دیده شدن بازیکنان، شرایط متفاوتی دارد و من اطمینان دارم بازیکنان شهرخودرو برای پیروزی یک قدم هم به عقب برنخواهند داشت.

وی یادآور شد: فرهاد حمیداوی مالک باشگاه این فصل زحمات زیادی برای شهرخودرو کشیده و در شرایط کرونا حمایتش از بازیکنان را هم با پرداخت قراردادها نشان داد. پیروزی شهر خودرو در این بازی پاسخی به محبتهای ایشان خواهد بود.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 533

به "دنبال پیروزی برابر استقلال و کسب سهمیه آسیا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنبال پیروزی برابر استقلال و کسب سهمیه آسیا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید