آمریکا از تشعشعات افکار انقلاب اسلامی واهمه دارد

به گزارش مجله صادق ویلا، خبرنگاران/مرکزی استاندار مرکزی گفت: آمریکا از تشعشعات افکار و آرمان های انقلاب اسلامی در میان کشورهای دیگر واهمه دارد.

آمریکا از تشعشعات افکار انقلاب اسلامی واهمه دارد

سیدعلی آقازاده ظهر امروز دوشنبه در ملاقات مردم توره در مصلی این شهر، با بیان اینکه انقلاب اسلامی همیشه از وجود مردم در همه عرصه های تاریخی بهره مند بوده است، اظهار کرد: امنیت امروز ما حاصل حضور مردم و خون شهداست و رهبر انقلاب و سایر مسئولین کشور به حضور همه جانبه مردم دلگرم هستند. مادامی که مردم هستند نباید از تهدیدات دشمن هیچ باکی داشته باشیم و ذره ای ترس به دل خود راه دهیم.

وی با اشاره به شرایط سخت معیشت مردم و مسائل مالی کشور، اضافه کرد: علیرغم همه مسائل، مسئولین وظیفه دارند در راستای افرایش سطح رفاه عمومی و کاهش صعوبت زندگی برای مردم کوشش نمایند. در حال حاضر کشور درگیر مقابله با دشمنانی است که در هیچ مقطعی از زمان اجازه نداده اند مردم بدرستی در راستا انقلاب حرکت نمایند و مطمئنا تا زمانی که پای منافع دشمن در میان باشد این کینه توزی ها ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا از نشر و گسترش افکار و آرمان های انقلاب اسلامی در میان کشورهای دیگر واهمه دارد، اعلام کرد: آمریکا در این چهل سال نشان داده است که هیچ کاری نمی تواند بکند و مردم هم هیچ گاه در برابر دشمنان تسلیم نشده اند، چرا که اگر نقشه های دشمنان کارساز بود در طول این چهل ساله مقاومت مردم را در هم می شکست.

وی اضافه کرد: آمریکا برای اولین بار توسط ایران تحقیر شد و اکنون نیز در باتلاق انقلاب اسلامی ایران گیر نموده است و در آن دست و پا می زند. یقینا نشر امواج ارزش های انقلاب می تواند هیبت و قدرت آمریکا را در هم بشکند و در نهایت تنها روسیاهی را برای آنها باقی بگذارد.

استاندار مرکزی گفت: اگرچه گذر از شرایط کنونی سخت است، اما مطمئنا به همت مردم و مسئولین از این مرحله هم عبور خواهیم کرد و هیچ گاه اجازه نخواهیم داد دشمن به آرزویش برسد. رئیس جمهور آمریکا در حال حاضر به گونه ای رفتار می نماید که هم پیمانان خود را هم عصبانی نموده است و این نشان از سردرگمی آمریکا دارد.

وی بر ضرورت حضور همه جانبه مردم در صحنه های مختلف اجتماعی به منظور تضعیف قدرت دشمن و ایجاد واهمه در دل آنان تاکید نمود و گفت: مردم حضور گسترده خود را در انتخابات گذشته نشان داده اند و امیدوارم در انتخابات پیش رو هم که حدود 50 روز دیگر برگزار می گردد حضور پررنگی از خود به جای بگذارند.

به گزارش خبرنگاران، استاندار مرکزی پس از انتها ملاقات مردمی از محور توره - بروجرد بازدید کرد و پس از آن با خانواده شهید ناصر نجاریان ملاقات کرد.

همچنین باشگاه بدنسازی جوانان روستای جلایر در بخش زالیان با حضور استاندار مرکزی با اعتبار 220 میلیون تومان و زیربنای 188 متر مربع به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 16

به "آمریکا از تشعشعات افکار انقلاب اسلامی واهمه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا از تشعشعات افکار انقلاب اسلامی واهمه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید