آغاز به فعالیت صندوق بازارگردانی شستا از این هفته

به گزارش مجله صادق ویلا، تهران (پانا) - شیرازی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صبا تامین از آغاز و توسعه فعالیت صندوق بازارگردانی شستا در رابطه با سهام 64 شرکت زیرمجموعه شستا خبر داد.

آغاز به فعالیت صندوق بازارگردانی شستا از این هفته

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری صبا تامین، محمدعلی شیرازی مدیرعامل این شرکت با اعلام اینکه صندوق صبا گستر نفت و گاز تأمین به عنوان صندوق بازار گردان شرکت های زیرمجموعه شستا در هفته جاری فعالیت خود را شروع خواهد کرد در خصوص فعالیت این صندوق گفت: پس از حمایت های شستا و زیرمجموعه های آن از سهام شرکت های تابعه و با توسعه صندوق بازارگردان شستا، کلیه شرکت های زیرمجموعه آن به طور رسمی توسط صندوق بازارگردان، بازارگردانی خواهند شد.

وی افزود: سهام 64 شرکت از شرکت های زیرمجموعه شستا در این صندوق بازارگردانی می شوند و این صندوق طبق دستورالعمل های مصوب بورس و اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران اقدام به بازارگردانی سهام شرکت های کنترلی شستا می کند.

وی افزایش نقد شوندگی سهام شرکت های زیرمجموعه شستا را از اهداف صندوق مطرح نمود و گفت: افزایش نقد شوندگی سهام شرکت های زیرمجموعه درنهایت اقبال سرمایه گذاران را در پی خواهد داشت.

شیرازی در پایان اشاره کرد: با تأمین منابع مالی صندوق توسط هلدینگ ها و شرکت های مربوطه، این صندوق بازارگردانی نقش پررنگ تری در بازارگردانی سهام شرکت های شستا ایفا خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 592

به "آغاز به فعالیت صندوق بازارگردانی شستا از این هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز به فعالیت صندوق بازارگردانی شستا از این هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید