1960 نفر در آزمون استخدامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و فناوری جذب می شوند

به گزارش مجله صادق ویلا، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم از جذب یک هزار و 960 نفر نیروی انسانی در آزمون استخدامی دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری اطلاع داد.

1960 نفر در آزمون استخدامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و فناوری جذب می شوند

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ تور کانادا بیشتر بدانید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، اباصلت خراسانی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم گفت: متقاضیان شرکت در آزمون استخد امی دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و پارک های علم و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری می توانند از روز 18 الی 22 خرداد ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ضمن مطالعه دفترچه راهنما، در این آزمون شرکت نمایند.

وی اضافه کرد: ثبت نام برای شرکت در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی است و روز شنبه 22 خرداد 1400 سرانجام می پذیرد.

خراسانی ادامه داد: متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما با فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد احتیاج؛ به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم اظهار کرد: آزمون روز 22 مرداد ماه امسال برگزارمی گردد و حداکثر 40 روز پس از برگزاری آزمون، نتایج اولیه اعلام خواهد شد.

خراسانی اضافه کرد: 1960 نفر نیروی انسانی به وسیله آزمون استخدامی جذب خواهند شد، 1693 نفر سهمیه دانشگاه ها، 148 نفر سهمیه موسسات آموزشی و پژوهشی، 119 نفر سهمیه پارک های علم و فناوری هستند و حوزه ستادی وزارت علوم هم در این آزمون فاقد سهمیه است.

وی گفت: کارکنان قراردادی شاغل در دانشگاه ها و موسسات وابسته نیز می توانند در این آزمون شرکت نمایند و میزان سنوات آنان در زمان ثبت نام به حداکثر سن اضافه خواهد شد.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم تاکید نمود: افراد بومی شهرستان ها در زمان ثبت نام، باید نسبت به بارگذاری فرم استشهاد محل سکونت به منظور محاسبه امتیاز بومی گزینی در سامانه ثبت نام اقدام نمایند.

خراسانی در سرانجام گفت : ضروری است متقاضیان برای اطلاع از کد رشته های تحصیلی که می توانند در این آزمون شرکت نمایند، دفترچه راهنمای آزمون را که از روز 18 خرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت، مطالعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1011

به "1960 نفر در آزمون استخدامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و فناوری جذب می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1960 نفر در آزمون استخدامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و فناوری جذب می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید