کیسی هادسن و مارک دارا استودیوی بایوویر را ترک کردند

به گزارش مجله صادق ویلا، کیسی هادسن، مدیر استودیوی بازی سازی بایوویر و مارک دارا، تهیه کننده سری بازی های عصر اژدها، استودیوی بایوویر را ترک نموده اند. کیسی هادسن و مارک دارا، تنها باقی مانده های عصر طلایی بایوویر در این استودیو بودند؛ طوری که دیگر چیزی از استودیوی بایوویر قدیمی در الکترونیک آرتز باقی نمانده است.

کیسی هادسن و مارک دارا استودیوی بایوویر را ترک کردند

کیسی هادسن و مارک دارا، هر دو بیش از بیست سال فعالیت حرفه ای خود را در بایوویر گذرانده بودند. آن ها در ساخت نقش آفرینی های کلاسیک معروف بایوویر نقش داشتند و مجموعه های عظیم اخیر این استودیو یعنی عصر اژدها و مس افکت هم زیر نظر این دو شکل گرفته بود. کیسی هادسن کارگردانی جنگ ستارگان: شوالیه های جمهوری قدیم و همچنین کارگردانی سه گانه مس افکت را در بایوویر بر عهده داشت و مارک دارا هم در کنار مارک لیدلا، مجموعه عصر اژدها را خلق نموده و تهیه کنندگی آن را تا قبل از اعلام این خبر جدید، به دست داشت.

کیسی هادسن پس از اتمام ساخت سه گانه مس افکت، بایوویر و الکترونیک آرتز را ترک کرد، اما چند سال بعد و پس از عرضه مس افکت: آندرومدا و حین توسعه آنتم که بایوویر به هیچ وجه حال و روز خوبی نداشت، الکترونیک آرتز از کیسی هادسن درخواست کرد تا به عنوان مدیر، به بایوویر بازگردد. هادسن سه سال گذشته به عنوان مدیر استودیو در بایوویر فعالیت نموده بود.

الکترونیک آرتز اعلام نموده است که خروج کیسی هادسن و مارک دارا، هیچ تأثیری روی پروژه های بایوویر نخواهد داشت؛ طوری که توسعه پروژه های ساخت دوباره آنتم، قسمت بعدی عصر اژدها و بازسازی مس افکت، بدون تغییر در بایوویر ادامه پیدا خواهند کرد.

سامانتا رایان به جای کیسی هادسن، به عنوان مدیر بایوویر منصوب شده است. کریستین دیلی هم که چند وقت پیش از بلیزارد جدا شد و به بایوویر پیوست، جایگزین مارک دارا خواهد شد و از این پس به عنوان تهیه کننده مجموعه عصر اژدها کار خود را در بایوویر ادامه خواهد داد. متیو گلدمن هم که از ابتدای ساخت پروژه عصر اژدها 4 به عنوان کارگردان بازی انتخاب شده بود، سمت خود را حفظ خواهد نمود. تهیه کنندگی مس افکت، چه بازسازی آن و چه دنباله ای که مراحل پیش فراوری آن شروع شده، به مایک گمبل در بایوویر سپرده شده است. گمبل پیش از این تهیه کننده مس افکت: آندرومدا بود.

هادسن و دارا هر دو پیام هایی طولانی منتشر نموده و در آن، ضمن ابراز ناراحتی به خاطر ترک بایوویر، به هواداران اطمینان داده اند که مراحل توسعه مس افکت و عصر اژدهای بعدی، به خوبی در حال پیشرفت است. هر دو همچنین از مؤسسان بایوویر یعنی گرگ زسچاک و ری موزایکا تشکر نموده اند. مؤسسان بایوویر کمی پس از فروختن استودیو به الکترونیک آرتز، آن را ترک کردند.

خروجی های اخیر بایوویر رنگ و بویی از نقش آفرینی های خوب گذشته این استودیو نداشته اند و سیاست های همیشگی الکترونیک آرتز در ساخت بازی، کاملا در آن ها نمود نموده است. دیگر چیزی از بایوویر قدیم در این استودیو باقی نمانده و با اینکه امیدواریم آینده خوبی در انتظار بایوویر باشد، ولی نشانه ها خبر از عکس این موضوع می دهند. زمانی که کیسی هادسن دوباره به بایوویر بازگشته بود، طی مصاحبه ای گفت که مسائل این استودیو بسیار جدی هستند. این طور که به نظر می رسد، مسائل قابل حل نبوده اند.

استودیوی بازی سازی بایوویر در حال حاضر مشغول ساخت قسمت بعدی مجموعه عصر اژدها، بازسازی سه گانه مس افکت، پیش فراوری دنباله عظیم مس افکت و هم چنین کار روی بازنگری بازی آنتم است.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 664

به "کیسی هادسن و مارک دارا استودیوی بایوویر را ترک کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیسی هادسن و مارک دارا استودیوی بایوویر را ترک کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید