تور برزیل: یاری پارالمپیک ریو به رشد گردشگری برزیل

به گزارش مجله صادق ویلا، وزارت گردشگری برزیل جدیدترین آمار و ارقام مربوط به گردشگری را پس از سرانجام رقابت های پارالمپیک منتشر کرد.

تور برزیل: یاری پارالمپیک ریو به رشد گردشگری برزیل

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

رقابت های پارالمپیک ریو نه تنها از حیث برگزاری و جذب تماشاچی در ورزشگاه های ورزشی عملکرد پیروزی را ثبت کرد، بلکه هزاران توریست بین المللی را بار دیگر به مرکز برزیل کشاند.

وزارت توریستی برزیل که از تاریخ 8 تا 13 سپتامبر و در جریان برگزاری رقابت های پارالمپیک اقدام به نظرسنجی از توریستان داخلی و خارجی نموده است، گفت 90/5 درصد از توریستان بین المللی از تصمیم خود مبنی بر بازگشت به ریو خبر دادند و 87/8 درصد از توریستان نیز گفتند که این سفر بر اساس انتظارات و حتی فراتر از انتظارات آن ها بوده است.

تقریبا 60 درصد از توریستان مورد آنالیز قرار گرفته اولین سفر خود را به شهر ریودوژانیرو تجربه می کردند و 54 درصد از آن ها نیز هدف خود از سفر به مرکز برزیل را تماشای رقابت های پارالمپیک گفتند.

آلبرتو آلوز، وزیر توریستی برزیل گفت:

آمار و ارقام توریستی حاکی از برگزاری پیروز رقابت های پارالمپیک است. اگر پیش از شروع این رقابت ها معتقد بودیم توریستی، میراث بزرگ کشور خواهد بود اکنون متقاعد شده ایم که حصول نتایج خوب در این دوره زیبایی طبیعی و غنای فرهنگی باورنکردنی برزیل را به همه دنیا نشان داد.

توریستان آمریکایی همانند رقابت های المپیک در پارالمپیک نیز 18/2 درصد منبع اصلی جذب توریست در ریو بودند و پس از توریستان اسپانیایی (15/5 درصد)، آرژانتینی (6/1 درصد)، فرانسوی (6/1 درصد) و آلمانی (5/4 درصد) قرار گرفتند.

بعلاوه توریستان مصاحبه شونده در جریان رقابت های پارالمپیک بیشترین رضایت (95/5 درصد) را از رستوران های ریو داشتند و اندازه رضایت از غذا (97/1 درصد)، اقامت (96 درصد) و زندگی شبانه (95/7 درصد) اعلام شده است.

بعلاوه توریستان بین المللی در جریان رقابت های پارالمپیک به طور میانه 10/8 شب در ریو اقامت داشته اند و روزانه 87/86 دلار هزینه نموده اند.

در این میان 43 درصد از توریستان برزیلی نیز با هدف تماشای پارالمپیک به ریو سفر کردند و 22/6 درصد نیز گفتند که هرگز مرکز را بازدید ننموده بودند.

براساس این آمار ارقام، برزیلی ها به طور میانه 6/7 شب در طول رقابت های پارالمپیک در ریو اقامت کردند و روزانه 85/88 دلار هزینه کردند.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1212

به "تور برزیل: یاری پارالمپیک ریو به رشد گردشگری برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: یاری پارالمپیک ریو به رشد گردشگری برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید