چگونگی ادامه دورکاری در تهران

به گزارش مجله صادق ویلا، تهران (پانا)- عباس پاشا گفت در حال حاضر استان تهران در شرایط نارنجی است و در هفته جاری 50 درصد از کارکنان در فعالیت های عادی و 70 درصد در فعالیت های ضروری باید در محل کار خود به صورت حضوری فعالیت نمایند.

چگونگی ادامه دورکاری در تهران

به گزارش خبرنگاران، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران بااشاره به حضور 50 درصدی کارکنان عادی و 70 درصدی مشاغل ضروری اظهار کرد: طبق بخش نامه ای که ستاد ملی مقابله با کرونا و سازمان استخدامی کشور در رنگبندی شهرها اعلام نموده اند باید به صورت هوشمند رغم بخورد.

وی ادامه داد:در حال حاضر استان تهران در شرایط نارنجی است و در هفته جاری 50 درصد از کارکنان در فعالیت های عادی و 70 درصد کارکنان در فعالیت های ضروری باید در محل کار خود به صورت حضوری فعالیت نمایند.

عباس پاشا درباره فاصله گذاری و دورکاری در مراکز متعلق به سازمان تامین اجتماعی بیان نمود:در سازمان تامین اجتماعی فعالیت ها ضرور شناخته شده است. در بیمارستان های این سازمان حضور کارمندان باید به صورت صد درصدی باشد و در مراکز اداری این سازمان هم حضور حداقل 70 درصدی کارمندان باید انجام گردد و حتی اگر دستگاه تشخیص دهد، 90 درصد باید حضور داشته باشند.

وی توضیح داد:خدمات مردم نباید خدشه دار گردد، این سازمان هم تمرکز خود را بر خدمات غیر حضوری بیشتر نموده که پیشرفت خوبی هم در این زمینه نداشته اند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 968

به "چگونگی ادامه دورکاری در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونگی ادامه دورکاری در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید