پیله دلالان برای بالا بودن قیمت میوه و تره بار

به گزارش مجله صادق ویلا، قیمت میوه و تره بار در خراسان جنوبی هر روز نوسان دارد و ثبات قیمت ها نیازمند اقدامات موثر در این زمینه است.

پیله دلالان برای بالا بودن قیمت میوه و تره بار

دلپسند مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری بیرجند در مصاحبه با خبرنگار از ، گفت: تلاش های زیادی کردیم تا بتوانیم در شهرستان بیرجند یک بازار میوه و تره بار دیگر ایجاد کنیم تا با ایجاد رقابت و ورود خود شهرداری به بازار میوه و تره بار، قیمت ها در شهرستان بیرجند و استان کاهش یابد اما تا به امروز ذی نفعان قیمت بالای میوه و تره بار، مانع اجرایی شدن این پروژه شدند.

او اضافه نمود: احداث بازار میوه و تره بار تازه در شهرستان نیازمند موافقت و همکاری دستگاه های اجرایی و اعتراض نداشتن فروشندگان میدان تره بار کنونی است.

دلپسند ادامه داد: امیدواریم از آبان ماه فاز اول بازار روز تازه با 10 غرفه را شروع کنیم که این امر همکاری و موافقت دستگاه های اجرایی مربوطه را می طلبد.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری بیرجند ادامه داد: علاوه بر احداث بازار تازه با کمک بخش خصوصی، شهرداری بیرجند باید امکانات دیگری از جمله احداث سردخانه تازه ایجادد کند تا به کاهش قیمت های میوه و تره بار کمک شود.

او اعلام نمود: همچنین با شناسایی و سازماندهی فروشندگان میوه و تره بار در سطح شهرستان از طریق نرم افزار بازار، ایجاد نظم و هماهنگی به دست آمده در فروشندگان، باعث تصمیم گیری های بهتر و برداشتن گام های مثبت و هدفمند تر در زمینه میوه و تره بار شهرستان می شود.

دلپسند نام کرد: اگر ایجاد رقابت بین فروشندگان اتفاق بیفتد، قطعا شاهد پایین رفتن قیمت میوه و تره بار خواهیم بود؛ همچنین طی هفته اخیر با تولید کننده ها و عرضه کننده های کشوری مشورت هایی برای پیدا کردن راهکار های موثر در بحث کاهش قیمت کردیم.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1090

به "پیله دلالان برای بالا بودن قیمت میوه و تره بار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیله دلالان برای بالا بودن قیمت میوه و تره بار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید