برگزاری جشنواره رویش در دانشگاه بیرجند

به گزارش مجله صادق ویلا، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، جشنواره رویش در حوزه موسیقی را با هدف شناسایی نوازندگان دانشجو و استعدادهای جوان در حوزه موسیقی، برگزار می نماید.

برگزاری جشنواره رویش در دانشگاه بیرجند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به کانادا از طریق کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، علی زنگوئی اظهار کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی، جشنواره رویش در حوزه موسیقی را برگزار می نماید.

وی اضافه کرد: با هدف شناسایی نوازندگان دانشجو و استعدادهای جوان در حوزه موسیقی، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جشنواره رویش را در حوزه موسیقی برگزار می نماید.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند، خراسان جنوبی اعلام کرد: هشتمین جشنواره ملی رویش، در بخش آثار و در راستای حمایت از استعداهای جوان در بخش موسیقی، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در بخش های تک نوازی، گروه نوازی، سازهای ایرانی، سازهای جهانی و آواز اقدام به برگزاری و دریافت آثار می نماید.

زنگوئی یادآور شد: علاقمندان می توانند تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه جاری برای ارسال آثار با دبیرخانه این جشنواره در ارتباط باشند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 270

به "برگزاری جشنواره رویش در دانشگاه بیرجند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره رویش در دانشگاه بیرجند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید