پورتو به دنبال شگفتی، پاریسی ها در سودای انتقام فینال لیسبون

به گزارش مجله صادق ویلا، دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا 2021 امشب (چهارشنبه) با برگزاری 2 ملاقات پیگیری می گردد.

پورتو به دنبال شگفتی، پاریسی ها در سودای انتقام فینال لیسبون

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش ، دور رفت بازی های مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال اروپا، امشب (چهارشنبه) از ساعت 23:30 با برگزاری 2 ملاقات همزمان شروع خواهد شد. پاری سن ژررمن به مصاف تیم بایرن مونیخ می رود و پورتو میزبان چلسی خواهد بود.

پاری سن ژرمن - بایرن مونیخ

در یکی از ملاقات های امشب تیم فوتبال بایرن مونیخ در استادیوم آلیانز آرنا میزبان تیم پاری سن ژرمن خواهد بود. این 2 تیم 9 بار در مسابقات لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند که 5 برد برای پاریسی ها و 4 برد هم برای باوارایی ها (لقب بایرن مونیخ) به دست آمده است.

باوارایی ها از 27 بازی اخیر خود در بوندسلیگای آلمان 64 امتیاز کسب نموده اند و در صندلی نخست بوندسلیگا قرار دارند، اما تیم پاری سن ژرمن از 31 بازی اخیر خود در لوشامپیونه فرانسه 63 امتیاز کسب نموده است و در صندلی دوم جدول لیگ فوتبال فرانسه واقع شده است.

بایرنی ها از 5 بازی اخیر خود صاحب 5 برد شده اند، اما پاریسی ها در 5 بازی اخیر خود 3 برد و 2 باخت را در کارنامه ثبت نموده اند.

  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ: نویر - پاوارد - زوله - آلابا - آلفونسو - روکا - گورتزکا - سانه - مولر - گنبری - چوپو موتینگ.
  • ترکیب احتمالی پاری سن ژرمن: ناواس - کرر - کیمپمبه - مارکینیوش - دیالو - ادریس گایا - هررا - نیمار - امباپه - دی ماریا - ایکاردی.

چلسی - پورتو

در دیگر بازی امشب تیم فوتبال پورتو در استادیوم رامون سانچز اسپانیا میزبان تیم فوتبال چلسی انگلیس خواهد بود. شاگردان توخل از 30 بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس 51 امتیاز کسب نموده اند و در رده پنجم جدول قرار دارند. در آن طرف میدان تیم فوتبال پورتو از 25 بازی خود در رقابت های سوپر لیگ پرتغال 57 امتیاز کسب نموده و در رده دوم جدول قرار جای گرفته است.

مهدی طارمی بازیکن ایرانی تیم پورتو به دلیل اخراج در بازی مقابل تیم یوونتوس این بازی را به دلیل محرومیت از دست می دهد، اما در بازی دور برگشت می تواند برای تیمش به میدان برود.

این 2 تیم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 8 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که 5 برد سهم تیم چلسی، یک نتیجه تساوی و 2 برد سهم پورتویی ها شده است.

پورتویی ها از 5 بازی اخیر خود در لیگ پرتغال 4 برد و یک تساوی را کسب نموده اند، اما آبی های لندنی (لقب تیم چلسی) از 5 بازی اخیر خود 2 برد و یک باخت و 2 تساوی را کبه ثبت رسانده اند.

  • ترکیب احتمالی چلسی: مندی - آزپیلیکوئتا - کریستنسن - رودیگر - جیمز - کانته - ماونت - آلونسو - زیاش - ورنر - هاورتز.
  • ترکیب احتمالی پورتو: مارچسین - مانافا - په په - امبمبا - زیدو - دیاز - اوریبه - اتاویو - کورونا - مارگا - اوانیلسون.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 871

به "پورتو به دنبال شگفتی، پاریسی ها در سودای انتقام فینال لیسبون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورتو به دنبال شگفتی، پاریسی ها در سودای انتقام فینال لیسبون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید