واکنش فرناندز به تمدید قرارداد ماتا با منچستریونایتد: حالا مجبورم یک سال دیگر صبر کنم!

به گزارش مجله صادق ویلا، هافبک پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد به تمدید شدن قرارداد هم تیمی اسپانیایی اش واکنشی جالب نشان داد.

واکنش فرناندز به تمدید قرارداد ماتا با منچستریونایتد: حالا مجبورم یک سال دیگر صبر کنم!

به گزارش خبرنگاران، برونو فرناندز می گوید اگرچه از تمدید یک ساله قرارداد خوان ماتا شاد است، اما حالا مجبور است برای پیراهن او همچنان انتظار بکشد.

باشگاه منچستریونایتد روز گذشته (جمعه) گفت که قرارداد خوان ماتا را برای یک سال تمدید کرده است. به این ترتیب شماره هشت اسپانیایی شیاطین سرخ تا انتها فصل آینده باید در اولدترافورد بماند و برنو فرناندزی که در تیم سابقش، اسپورتینگ لیسبون شماره 8 را می پوشید، باید باز هم صبر کند تا این پیراهن را از بازیکنی که او را به نام یک الگوی الهام بخش می داند تحویل بگیرد.

فرناندز در یک پیام کوتاه در توئیتر در واکنش به تمدید قرارداد خوان ماتا نوشت: من حس می کنم که باید یک سال دیگر هم برای شماره هشت صبر کنم. تبریک برادر! کاملاً شایسته اش بودی! تو یک الگوی الهام بخش در داخل و خارج از زمین هستی.

ماتای 33 ساله سال 2014 از چلسی به منچستریونایتد پیوست و با این تیم چهار جام شامل یک قهرمانی در لیگ اروپا، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در جام اتحادیه و یک قهرمانی در جام خیریه (سوپرجام انگلیس) کسب کرد. او در مجموع 273 بازی برای شیاطین سرخ در تمامی رقابت ها انجام داد و در آنها 51 گل به ثمر رساند. البته نقش او در عملکرد تیم طی سال های اخیر کمرنگ شده است و فصل گذشته تنها 18 بار برای من یونایتد به میدان رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1036

به "واکنش فرناندز به تمدید قرارداد ماتا با منچستریونایتد: حالا مجبورم یک سال دیگر صبر کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فرناندز به تمدید قرارداد ماتا با منچستریونایتد: حالا مجبورم یک سال دیگر صبر کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید