پاری سن ژرمن - لایپزیگ، در رویای اولین فینال تاریخ

به گزارش مجله صادق ویلا، هر دو تیم پاری سن ژرمن و لایپزیگ در صورتی که به فینال لیگ قهرمانان راه یابند برای اولین بار حضور در این اتفاق مهم را در تاریخ فوتبالشان تجربه خواهند کرد.

پاری سن ژرمن - لایپزیگ، در رویای اولین فینال تاریخ

به گزارش خبرنگاران، در اولین ملاقات از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن باید به ملاقات لایپزیگ برود. برنده این ملاقات یک پای فینال لیسبون خواهد بود. هر دو تیم تا به امروز فینال لیگ قهرمانان را تجربه ننموده اند و امیدوارند که برای اولین بار این اتفاق مهم را تجربه نمایند.

پاری سن ژرمن توانست در دقایق انتهای شکست یک بر صفر برابر آتالانتا را به برد 2 بر یک تبدیل کند و به این مرحله برسد. در طرف دیگر لایپزیگ 24 ساعت بعد توانست اتلتیکومادرید را 2 بر یک شکست دهد و کمتر از تیم فرانسوی استراحت نموده است.

باشگاه فوتبال لایپزیگ آلمان توانست شگفتی ساز این فصل لیگ قهرمانان اروپا گردد و به نیمه نهایی این دوره از رقابت ها راه یابد. این باشگاه در سال 2009 تاسیس شد و حالا یک گام تا رسیدن به فینال لیگ قهرمانان فاصله دارد. نکته جالب اینکه این دومین حضور تیم آلمانی در لیگ قهرمانان اروپاست.

تیم ناگلزمن در 34 ملاقات بوندسلیگا تنها 4 بازی را باخت و در 15 ملاقات اخیر خود در لیگ قهرمانان به 8 برد رسیده است.

پاری سن ژرمن برای دومین بار در تاریخ به نیمه نهایی رسیده است. اولین بار در سال 1995 پاریس به نیمه نهایی رسید ولی در مجموع دو ملاقات رفت و برگشت به میلان قدرتمند آن موقع با نتیجه 3 بر صفر باخت و حالا برای اولین بار فوتبال فرانسه دو تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان دارد.

پاریس قدرت اول فوتبال فرانسه است ولی اینجا باید نشان دهد در اروپا نیز حرفی برای گفتن دارد. پاریس در این ملاقات کیلور ناواس دروازه بان خود را در اختیار ندارد و حضور مارکو وراتی نیز تعیین نیست.

همچنین این برای اولین بار است که این دو تیم در رقابت های اروپایی برابر هم به میدان می فرایند و باید دید رقابت دو مربی آلمانی یعنی توماس توخل در پاریس و یولیان ناگلزمن در لایپزیگ با چه نتیجه ای به انتها خواهد رسید.

در دیگر ملاقات این مرحله از رقابت ها بایرن مونیخ به ملاقات المپیک لیون فرانسه خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 484

به "پاری سن ژرمن - لایپزیگ، در رویای اولین فینال تاریخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاری سن ژرمن - لایپزیگ، در رویای اولین فینال تاریخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید