پرونده سازی کاخ سفید علیه روزنامه نگاران منتقد

به گزارش مجله صادق ویلا، کاخ سفید در ادامه کوشش های خود علیه فعالان رسانه ای، در حال تشکیل پرونده علیه خبرنگار روزنامه واشنگتن پست و دیگران است.

پرونده سازی کاخ سفید علیه روزنامه نگاران منتقد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی ان ان، کاخ سفید روز پنجشنبه اظهار داشت: در حال تدوین یک پفراینده عظیم علیه یک خبرنگار روزنامه واشنگتن پست و سایر فعالان رسانه ای است که ننگ جامعه روزنامه نگاری و مردم آمریکا به شمار می فرایند.

بر اساس این گزارش کوشش کاخ سفید برای بی اعتبار کردن دیوید فارنتولد خبرنگار واشنگتن پست پس از آن اجرا شده است که این روزنامه پنجشنبه خواهان شرح کاخ سفید درباره مقاله منتشر شده توسط این خبرنگار به همراه دو همکار دیگرش شده است. این مقاله به تفصیل به آنالیز این مساله پرداخته است که شرکت ترامپ چگونه از دولت ترامپ 900 هزار دلار بابت هزینه اتاق های هتل و سایر خدمات در مارلاگو طلب نموده است.

جاد دیر سخنگوی کاخ سفید با انتشار بیانیه ای روزنامه واشنگتن پست را به دخالت وقیحانه در امور تجاری سازمان ترامپ متهم کرد و خواهان توقف فوری این گونه اقدامات شد.

وی اضافه کرد: ما در حال تدوین یک پفراینده عظیم علیه گزارش ها و داستان های ساختگی و اشتباه فارنتولد و دیگران هستیم، کسانی که ننگ روزنامه نگاری و مردم آمریکا هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 497

به "پرونده سازی کاخ سفید علیه روزنامه نگاران منتقد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده سازی کاخ سفید علیه روزنامه نگاران منتقد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید