تور ارزان گرجستان: برترین تور سفر به گرجستان کدام است؟

به گزارش مجله صادق ویلا، گرجستان، به ویژه پایتختش تفلیس، همیشه مقصد مورد علاقه گردشگر ها و گردشگران بوده و هست. به طوری که تور گرجستان ، همیشه از پرفروش ترین تورها است. شهروندان ایرانی هم می توانند بدون ویزا تا 45 روز در گرجستان بمانند.

تور ارزان گرجستان: برترین تور سفر به گرجستان کدام است؟

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، آنچه گردشگران را به این مقصد علاقه مند می نماید، عدم احتیاج به ویزا، هزینه های نسبتا مناسب، قیمت مناسب تور گرجستان و البته غذاهای جالب گرجی است.

علاوه بر این ها، اختلاف ارتفاع از سطح دریا و وجود جریانات هوایی دریای سیاه و کوه های قفقاز باعث ایجاد یک شرایط آب و هوایی خاص در گرجستان شده است. این آب و هوای خاص، شرایط خاص سفر به گرجستان را می آفریند که اگر با آن ها آشنا باشیم، سفر دلپذیرتری خواهیم داشت. از این رو، در ادامه این مطلب به بعضی از این نکات اشاره می گردد؛

زمان سفر به گرجستان

هر شهر و منطقه ای، در روزهایی از سال برترین زمان خود را می گذراند. گرجستان هم از این مسئله، مستثنی نیست. بهار و پاییز دو فصلی هستند که برترین زمان تور تفلیس به شمار می فرایند! چراکه تابستان ها علاوه بر اینکه مرکز گرجستان بسیار گرم است، مکان های گردشگری نیز بسیار پرازدحام هستند و برای مثال استفاده از تله کابین و بازدید از ناریکالا سخت به نظر می رسد.

آیا قیمت تور تفلیس لحظه آخری مقرون به صرفه است؟

اگر کسی در پی مقرون به صرفه ترین تور تفلیس باشد، لزوما تورهای لحظه آخری به یاری او نمی آیند. چراکه تور لحظه آخری معمولا برای جبران سود از دست رفته آژانس های مسافرتی، ایجاد می گردد. بنابراین در مقاصد پرطرفداری مثل تفلیس و گرجستان، نه تنها سودی از دست نمی رود بلکه ممکن است آژانس ها با تماشا طرفدارهای زیاد، در لحظات آخر، قیمت را افزایش دهند. از این رو در ایام شلوغ سال، بهتر است سفر با برنامه ریزی باشد تا برترین قیمت تور گرجستان به دست آید. در این راستا، می توان بلیط رفت و برگشت را زودتر خریداری کرد.

بلیط؛ چارتری یا سیستمی؟

قیمت تور گرجستان به شکل مستقیم به بلیط رفت و برگشت آن مرتبط است. بلیط چارتری، آن موقع هایی است که یک آژانس مسافرتی، پروازی خاص را در زمانی مشخص پیش خرید می نماید و اصطلاحا آن را چارتر می نماید. این آژانس می تواند بلیط ها را به هر قیمتی به فروش برساند. اما گاهی بلیط ها سیستمی هستند و مستقیما به وسیله ایرلاین ارائه می شوند. اما این بلیط ها همیشه از لحاظ قیمتی یکسان نیستند. بلیط های سیستمی هرچقدر زودتر خریداری شوند، قیمت کمتری دارند، بنابراین بهتر است برای تور مقرون به صرفه تفلیس ، بلیط پرواز از چند ماه زودتر خریداری گردد.

قیمت تور گرجستان

اکنون قیمت تور گرجستان هوایی به مقضد تفلیس وابسته به مدت اقامت چهار تا پنج روزه، حدود 5 میلیون تومان تا 6 میلیون و 500 هزار تومان است. در بعضی از فصول سال تور گرجستان زمینی هم موجود است که با سفر با آن، می توان از جاده های بکر و زیبا لذت برد. در ادامه این مطلب، چند آژانس مسافرتی که می توانند در زمینه سفر به گرجستان، علاقه مندان را همراهی نمایند، معرفی خواهند شد.

نوراسیر

آژانس مسافرتی نوراسیر کارگزار رسمی تور گرجستان با سابقه ترین برگزار نماینده تور تفلیس و باتومی و ترکیبی تفلیس باتومی برای سفرهای خانوادگی و تور عید نورز گرجستان است. با دریافت لوح تقدیر خدمات نوراسیر همیشه مورد استقبال مسافران بوده و بالاترین رضایت را برای قیمت تور گرجستان کسب نموده است.

قصر شایان

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری قصر شایان رویایی دارای مجوز بند ب از سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سال 1392 با مدیریت آقای فریبرز سیفی به شماره مجوز 2955/126/972 تاسیس شده است و به صورت اختصاصی مجری برگزاری تور تفلیس کشور گرجستان است. این شرکت بعلاوه آماده ارائه انواع تورها همچون تور لحظه آخری تفلیس نیز است.

همیشه سفر

گرجستان کشور چهار فصل است و دارای آب و هوای متنوعی می باشد.شهرهای توریستی این کشور تفلیس و باتومی است. فصل بهار این کشور هوای معتدلی دارد و نه زیاد سرد و نه زیاد گرم است. در فصل بهار می توان شاهد بارش باران در این کشور بود. در فصل تابستان دمای هوا مناسب است و کمی گرم می گردد. همیشه سفر مجری مستقیم تور گرجستان در شهرهای تفلیس و باتومی تجربه سفری رویایی را برای شما به ارمغان می آورد.

سلام پرواز

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سلام پرواز که در زمینه انواع تورهای مختلف گرجستان سابقه دارد در نظر دارد برای مسافرانی که علاقه مند به سفر با تور گرجستان هستند تورهایی را با خدمات متنوع بلیط رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، رزرو هتل و … ارائه دهد.

منبع: همگردی
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1362

به "تور ارزان گرجستان: برترین تور سفر به گرجستان کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان گرجستان: برترین تور سفر به گرجستان کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید