پروازها به اسپانیا از سر گرفته خواهند شد

به گزارش مجله صادق ویلا، ایسنا/ براساس سخنان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، پروازها به اسپانیا از سر گرفته خواهند شد.

پروازها به اسپانیا از سر گرفته خواهند شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

از سرگیری پرواز به اسپانیا | ناتوانی آمریکا برای کاهش پروازهای عبوری ایران

تورج دهقان زنگنه درباره آخرین شرایط مذاکرات اجرا شده برای از سرگیری پروازهای تهران - مادرید که طی روزهای گذشته بدلیل عدم ارائه خدمات هندلینگ از سوی این کشور اخذ شد، اظهار کرد: تعیین نیست دلیل واقعی شرکت اسپانیایی برای ارائه ندادن خدمات هندلینگ به ایران ایر و لغو این پرواز چه بوده است، اما مذاکرات را از همان روز شروع کردیم و بزودی پروازهای تهران - مادرید از سر گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: ایران همیشه در حال افزایش پروازهای خارجی و بین المللی خود است و بزودی در هفته و ماههای آینده شاهد بیشتر شدن تعداد آنها خواهیم بود.

ناکامی آمریکا برای کاهش پروازهای عبوری ایران

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا کوشش آمریکایی ها برای ضربه زدن به صنعت هوایی ایران و کاهش پروازهای عبوری از آسمان ایران جواب می دهد؟ اظهار کرد: آمریکایی ها 40 سال است که می خواهند این کار را انجام دهند و به دنبال حذف پروازهای عبوری از آسمان ایران و زمین گیر کردن صنعت هوانوردی این کشور هستند، اما تا به امروز پیروز به این کار نشده اند و ترامپ نیز در روزهای پایانی دولتش نخواهد توانست چنین کاری را انجام دهد.

وی توضیح داد: کشورهای دیگری که آمریکا میخواهد آن را جایگزین ایران کند تا پروازهای عبوری و بین المللی از آسمان ایران عبور نکند، زیرساخت، قابلیت و توان این کار را ندارند و نمی توانند جایگزین ایران شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 713

به "پروازها به اسپانیا از سر گرفته خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازها به اسپانیا از سر گرفته خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید