تیم ملی والیبال به جیانگمن رسید ، در انتظار صعود به المپیک

به گزارش مجله صادق ویلا، تیم ملی والیبال ایران صبح امروز شنبه 14 دی ماه پس از سفری 12 ساعته به شهر جیانگمن میزبان مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا رسید.

تیم ملی والیبال به جیانگمن رسید ، در انتظار صعود به المپیک

به گزارش خبرنگاران، مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2020 توکیو در گروه مردان از 17 تا 22 دی ماه جاری با حضور هشت تیم به میزبانی کشور چین در شهر جیانگمن پیگیری می گردد.

تیم ملی والیبال ایران که در گروه نخست دور مقدماتی این رقابت ها با تیم های چین، قزاقستان و چین تایپه هم گروه است، صبح امروز پس از سفری 12 ساعته به شهر میزبان این رقابت ها رسید.

ملی پوشان کشورمان ساعت 21 شب گذشته با پرواز ماهان فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد گوانجو ترک و سپس با اتوبوس مسافت 150 کیلومتری تا جیانگمن را طی کردند تا ساعت 12 به وقت محلی وارد این شهر شوند.

تیم ایران به مدت سه روز تمرینات خود را در سالن تمرین و مسابقات این رقابت ها پیگیری خواهد نمود و روز سه شنبه 17 دیماه در نخستین مسابقه خود به مصاف چین تایپه می رود.

ملی پوشان کشورمان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته و در بازی های دوم و سوم دور مقدماتی خود به ترتیب با تیم های قزاقستان و چین (میزبان) بازی خواهند کرد.

  • برنامه کامل مسابقات والیبال انتخابی المپیک در قاره آسیا
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 33

به "تیم ملی والیبال به جیانگمن رسید ، در انتظار صعود به المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی والیبال به جیانگمن رسید ، در انتظار صعود به المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید