نیک فیوری از دنیای اونجرز وارد فورتنایت خواهد شد

به گزارش مجله صادق ویلا، سازندگان بازی فورتنایت تصمیم گرفته اند تا نیک فیوری (Nick Fury) را به این بازی بیاورند. این اتفاق بر اساس قرارداد بلند مدت شرکت اپیک با مارول است تا کاراکترهای این جهان را وارد بازی فورتنایت کند. تا الان تعداد زیادی از شخصیت های اونجرز و مارول در بازی فورتنایت حضور دارند. حال مأمور عضوگیری گروه شیلد (S.H.I.E.L.D) هم در این بازی بتل رویال حضور خواهد داشت. پس با بخش هایی که به همراه این کاراکتر به بازی اضافه خواهد شد آشنا شوید.

نیک فیوری از دنیای اونجرز وارد فورتنایت خواهد شد

نیک فیوری به همراه آیتم های تزئینی زیادی به بازی خواهد آمد. در کنار این کاراکتر، کوله پشتی، کلنگ و گلایدر خاص هم عرضه خواهد شد. اگر شما مجموعه نیک فیوری را بخرید، صفحه لودینگ خاصی هم دریافت خواهید کرد. این لودینگ اسکرین خاص شامل VTOL معروف فیوری خواهد بود. بخش های اضافه شده با بازی به توضیح زیر هستند.

  • اسکین نیک فیوری
  • کوله پشتی F.I.E.L.D
  • کلنگ Directors Scythe
  • گلایدر First Strike Infiltration
  • لودینگ اسکرین Quinjets In Flight

مانند دیگر اسکین های موجود در فورتنایت، نیک فیوری هم یک کپی دقیق از این شخصیت نیست. در اصل شباهت زیادی هم به بازیگر این کاراکتر در فیلم های مارول، ساموئل ال جکسون، ندارد. به نوعی اپیک تغییرات مخصوص خود را روی این کاراکتر انجام داده و به سبک خود آن را عرضه خواهد نمود.

شرکت اپیک اطلاعاتی درباره این که تا چه مدت این اسکین در دسترس است، اعلام ننموده است. به همین علت اگر به آن علاقه دارید باید زودتر آن را تهیه کنید وگر نه امکان دارد ناگهانی حذف گردد.

در این مدت بازی فورتنایت کاراکترهای زیادی را دریافت کرد. از ثانوس تا مرد آهنی همگی طبق قرارداد اپیک با مارول آرام آرام به این بازی اضافه شده اند. می توان گفت که این قرارداد استراتژی اپیک برای زنده نگه داشتن فورتنایت است که تا الان بسیار خوب عمل نموده است. فورتنایت بیش از پیش هواداران داشته و همیشه در حال توسعه است.

فورتنایت برخلاف انتظارات تا الان پشتیبانی بسیار خوبی داشته و بیش از 4 سال است که در حال توسعه است. فورتنایت را نمی توان بدون مشکل دانست و از نظر بعضی اصلا بازی خوبی نیست. با اینحال شرکت اپیک تمام کوشش خود را نموده تا این دید منفی درباره این بازی را از بین ببرد.

منبع: Gamespot.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1221

به "نیک فیوری از دنیای اونجرز وارد فورتنایت خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیک فیوری از دنیای اونجرز وارد فورتنایت خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید