فروشگاه های عرضه مواد غذایی موظف به ارائه دستکش به مشتریان شدند

به گزارش مجله صادق ویلا، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: تمامی مراکز عرضه مواد غذایی به خصوص فروشگاه های زنجیره ای موظف به ارائه دستکش به مشتریان در بدو ورود شدند.

فروشگاه های عرضه مواد غذایی موظف به ارائه دستکش به مشتریان شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، سعید رضوانی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از روز پنجشنبه در سراسر کشور، اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه رئیس شورای تامین استان خوزستان در مورد فعالیت فروشگاه هایی که نیازهای مردم در بخش های مواد خوراکی و ارزاق را تامین می نمایند، همگی موظف شدند به مشتریان خود در بدو ورود دستکش ارائه نمایند.

وی ادامه داد: این اقدام به صورتی باید انجام گردد که یکی از کارکنان فروشگاه به صورت مستمر در بیرون از محل خرید علاوه بر ضدعفونی افراد، دستکش های یک بار مصرف در اختیار مشتریان قرار دهد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان همچنین با امید بر ضرورت انجام عملیات ضدعفونی مداوم مراکز خرید، اظهار داشت: این اقدام در راستای پیشگیری از ورود احتمالی ویروس به داخل فروشگاه ها انجام می گردد.

رضوانی با اشاره به اینکه در صورت بی توجهی نسبت به این ابلاغیه و دستورالعمل با متولیان فروشگاه ها برخورد می گردد، گفت: با مشاهده هرگونه تخلف، واحد صنفی یا فروشگاه متخلف محسوب و محل خرید حتی در صورت تحمیل هزینه های جانبی و خسارت تا خاتمه فروردین ماه پلمب می گردد.

وی توضیح داد: بیشترین نظارت ها بر فروشگاه های زنجیره ای استان شامل افق کوروش، رفاه، شهر خرید، اتکا و شهروند خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 202

به "فروشگاه های عرضه مواد غذایی موظف به ارائه دستکش به مشتریان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه های عرضه مواد غذایی موظف به ارائه دستکش به مشتریان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید