ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران ، ژاپن در لیگ ملت ها

به گزارش مجله صادق ویلا، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود در لیگ ملت های والیبال 2022 از ساعت 20 و 30 دقیقه امروز (یکشنبه 22 خرداد) در برزیل، به مصاف تیم ملی والیبال ژاپن خواهد رفت. این رقابت درحالی برگزار می گردد که ملی پوشان والیبال ایران در بازی اول مقابل چین به پیروزی رسیده و در بازی دوم مقابل هلند شکست خوردند. بعلاوه تیم ملی والیبال ایران در بازی سوم خود در این رقابت ها بامداد امروز استرالیا را شکست داد تا ملی پوشان والیبال ایران در فاصله حدودا 13-14 ساعته از بازی قبل به مصاف تیم آسیایی ژاپن بروند.

ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران ، ژاپن در لیگ ملت ها

آخرین بازی تیم ملی والیبال ژاپن و ایران به 28 شهریور 1400 بر می گردد؛ جایی که تیم ملی والیبال ایران با راهنمایی عطایی در فینال رقابت های قهرمانی 2021 آسیا پیروز شد سامورایی ها را در خانه خودشان با نتیجه سنگین 3 بر صفر شکست دهد و قهرمان رقابت های آسیایی گردد.

تیم ملی والیبال ایران درحالی در رقابت های آسیایی ژاپن را شکست داد که ایران با نسل طلایی مقابل ژاپن در بازی آخر مرحله مقدماتی المپیک توکیو با نتیجه 3 بر 2 باخت و از صعود به یک چهارم نهایی المپیک با راهنمایی آلکنو روسی باز ماند.

بعلاوه دو تیم ایران و ژاپن در لیگ ملت های 2021 به مصاف هم رفتند که راهنمایی این تیم برعهده آلکنو روسی بود. ایران به علت نداشتن بازی تدارکاتی و عدم شناخت مربی روسی، در بازی اول خود در لیگ ملت های 2021 مقابل ژاپن باخته بود.

بازی امشب دو تیم ایران و ژاپن از اهمیت بالایی برخودار است چرا که ایران باید نشان دهد بی علت در رده اول آسیا قرار نگرفته است. شکست ژاپن با حضور ستاره های این تیم در لیگ ملت های والیبال عیار اصلی ملی پوشان ایران را نشان خواهد داد و این بهانه که ژاپن در رقابت های آسیایی با تمام قدرت و بازیکنان خود حضور نداشت، وجود ندارد چرا که ژاپن با تیم اصلی و تمام قدرت در این رقابت ها ظاهر شده است.

حضور نیشیدا ستاره ژاپنی در این رقابت می تواند کار را برای ایران سخت کند. این بازیکن جوان در بازی های اخیر خود عملکرد بسیار درخشانی داشته است به طوری که فدراسیون جهانی به تمجید از او پرداخته است.

منبع: فرارو
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1401

به "ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران ، ژاپن در لیگ ملت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران ، ژاپن در لیگ ملت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید