رسمی، اعلام 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ، 6تیم از AFC مجوز حرفه ای گرفتند

به گزارش مجله صادق ویلا، کنفدراسیون فوتبال آسیا چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان 2023-2024 را معرفی کرد.

رسمی، اعلام 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ، 6تیم از AFC مجوز حرفه ای گرفتند

به گزارش خبرنگاران در حالی که روز گذشته باشگاه های ایرانی فرم حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا و دریافت مجوز حرفه ای را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند، امروز ای اف سی نام شش تیم ایرانی که مجوز را به آنها اعطا نموده را در خروجی وبسایت خود قرار داد.

بر این اساس پرسپولیس، سپاهان، تراکتور، گل گهر سیرجان، فولاد خوزستان و نساجی مازندران تیمهای معرفی شده از فدراسیون ایران به ای اف سی هستند که البته ذیل لایسنس با جریمه توانسته اند به مسابقات باشگاهی کنفدراسیون فوتبال آسیا راه پیدا نمایند.

این شش تیم پیش تر به وسیله کمیته بدوی فدراسیون ایران تائید و به ای اف سی معرفی شدند و حالا کنفدراسیون فوتبال آسیا نام آنها را در فهرست خود قرار داده است. این نخستین بار در فصل نو است که ای اف سی اسامی باشگاه های دارای مجوز را منتشر می نماید اما همچنان و پیش از قرعه کشی، تائیدیه اصلی را در همین صفحه آپدیت خواهد نمود.

بنابراین و با تائید نهایی، پرسپولیس به عنوان نماینده نخست ایران راهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد و سپاهان به عنوان نماینده دوم در مرحله گروهی حضور خواهد داشت. بعلاوه نساجی دیگر نماینده ایران خواهد بود و تراکتور در پلی آف حضور خواهد داشت.

در صورتی که هر کدام از این تیم ها مجوز نهایی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست نیاورند یا اتفاق خاصی برایشان رخ دهد، گل گهر و فولاد جایگزین آنها خواهند شد.

این در حالی است که اولین بازی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 17 مرداد برگزار خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 خرداد 1402 بروزرسانی: 27 خرداد 1402 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1566

به "رسمی، اعلام 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ، 6تیم از AFC مجوز حرفه ای گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسمی، اعلام 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ، 6تیم از AFC مجوز حرفه ای گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید