خبرنگاران معاون استاندار لرستان: تبلیغات زودرس انتخابات شوراها غیرقانونی است

به گزارش مجله صادق ویلا، خرم آباد - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: گزارش هایی مبنی بر اقدام بعضی افراد در مورد شروع تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان دریافت شده که این امر غیرقانونی است.

خبرنگاران معاون استاندار لرستان: تبلیغات زودرس انتخابات شوراها غیرقانونی است

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی جلد کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران محمود ثمینی یکشنبه شب در جلسه قرارگاه انتخاباتی امام علی (ع) با موضوع برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 1400 اضافه کرد: همچنین با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا، هر اقدامی در راستای ایجاد تجمع، غیرقانونی و جرم تلقی می گردد و باید در این رابطه قانون اعمال گردد.

وی گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفند ماه سال گذشته نمونه یک انتخابات پیروز بود که با هماهنگی و همکاری نیروی انتظامی، شورای تامین و ستاد امنیت انتخابات استان همراه بود.

وی توضیح داد: برگزاری جلسات مستمر و آسیب شناسی انتخابات از اقدامات مهمی بود که نتیجه آن در انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفند ماه گذشته مشهود است بنابراین باید هماهنگی های لازم برای استفاده از تجربیات قبلی صورت گیرد.

معاون استانداری لرستان اضافه کرد: مسئولیت امنیت، نظم انتخابات و جامعه بر عهده نیروی انتظامی است و دیگر دستگاه های اجرایی به عنوان همکار این نهاد شناخته می شوند.

ثمینی با اشاره به عملکرد قابل قبول نیروی انتظامی استان در انتخابات گذشته گفت: باید کوشش کنیم ضعف های انتخابات قبلی شناسایی و برطرف شوند و برای رسیدن به این مهم از هم اکنون نسبت به برگزاری جلسات مستمر، میدانی، عملیاتی، آزمایشی و رزمایشی اقدامات لازم انجام گردد.

انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری 28 خرداد 1400 برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 658

به "خبرنگاران معاون استاندار لرستان: تبلیغات زودرس انتخابات شوراها غیرقانونی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار لرستان: تبلیغات زودرس انتخابات شوراها غیرقانونی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید