خبرنگاران تغییر مدیریت علوم پزشکی با هدف افزایش انگیزه و ارتقای شاخص های بهداشتی است

به گزارش مجله صادق ویلا، ساوه - خبرنگاران - فرماندار ساوه دلیل تغییر در مدیریت دانشکده علوم پزشکی این شهرستان را افزایش انگیزه در کادر درمانی، پزشکان و پرستاران و همچنین ارتقای شاخص ها به خصوص برای مواجهه با بیماری کرونا عنوان کرد.

خبرنگاران تغییر مدیریت علوم پزشکی با هدف افزایش انگیزه و ارتقای شاخص های بهداشتی است

علی میرزایی شامگاه یکشنبه به خبرنگاران، گفت: اتخاذ این تصمیم در شرایط کنونی درست بود زیرا تقویت مدیریت مبارزه با بیماری کرونا در این شهرستان که از کانون های ابتلا محسوب می شود، یک ضرورت است.

وی افزود: تغییر مدیریت در راس دانشکده علوم پزشکی یک شوک مثبت و برای بهبود شرایط بود و در چنین احوالی، تامین سلامت شهفرایندان برای ما مهمترین اولویت محسوب می شود.

وی گفت: رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی ساوه، فردی توانمند از نظر سوابق علمی و کاری است و امیدواریم منشاء تحولات مثبت برای شهرستان باشد.

گفتنیست عصر امروز (یکشنبه 18 اسفند) با حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، دکتر مهدی مصری که از نیروهای شاغل در بیمارستان بقیه الله اعظم تهران بود به ریاست دانشکده علوم پزشکی ساوه منصوب و از خدمات و تلاش های دکتر عباس نیکروش رئیس سابق این دانشکده قدردانی شد.

رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی ساوه در بدو ورود به این شهر از بیمارستان شهید مدرس محل قرنطینه افراد مبتلا یا مشکوک به کرونا بازدید و فرایند فعالیت ها را مورد بررسی قرار داد.

کرونا در ساوه مطابق آخرین آمارها که هفته گذشته اعلام شد، جان 6 نفر را گرفته و اکنون نیز 53 بیمار با علائم مثبت ابتلا به این ویروس در بیمارستان ها تحت مراقبت های بهداشتی و درمانی قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 148

به "خبرنگاران تغییر مدیریت علوم پزشکی با هدف افزایش انگیزه و ارتقای شاخص های بهداشتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تغییر مدیریت علوم پزشکی با هدف افزایش انگیزه و ارتقای شاخص های بهداشتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید