خبرنگاران استانداردسازی خدمات مهم ترین برنامه دانشگاه علوم پزشکی آزاد

به گزارش مجله صادق ویلا، تهران-خبرنگاران- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران کیفی سازی و استانداردسازی خدمات و احیا ظرفیت های برون دانشگاهی را از مهم ترین برنامه های این واحد دانشگاهی خاطرنشان کرد.

خبرنگاران استانداردسازی خدمات مهم ترین برنامه دانشگاه علوم پزشکی آزاد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش روز سه شنبه دانشگاه آزاد اسلامی، بابک نگاهداری در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: میراث بزرگی برای این دانشگاه به عنوان یکی از دانشگاه های مهم کشور در حوزه علوم پزشکی، ایجاد شده و امیدواریم که ما میراث دار رؤسای پیشین این دانشگاه بوده و با مدیریت جدید بتوانیم برای آیندگان دانشگاه میراث خوبی به جای بگذاریم.

وی با بیان این که مدیریت در دانشگاه های علوم پزشکی با مدیریت در دستگاه های اجرایی و حتی دانشگاه های وزارت علوم متفاوت است، اعلام نمود: یک مدیر در دستگاه اجرایی با دو ضلع مدیران و کارکنان روبرو است. این مدیریت در دانشگاه های وزارت علوم شامل دو ضلع دیگر یعنی اعضای هیأت علمی و دانشجویان می گردد که با توجه به حوزه نخبگانی دانشگاه، مسوولیت را سخت تر می نماید، اما مدیریت در دانشگاه های علوم پزشکی با 5 ضلع روبرو است که ضلع پنجم آن مردم هستند، بنابراین این حوزه ظرافت های خاص خود را دارد که باید در مدیریت لحاظ گردد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با تأکید بر این که در محیط های علمی و دانشگاهی نمی توان با روش دستوری کارها را پیش برد، اضافه کرد: اساس مدیریت مشارکت در تصمیم سازی و اجراست، بنابراین همه خانواده دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در تصمیم سازی این دانشگاه مشارکت خواهند داشت و زمانی که به تصمیم نهایی برسیم، با تکیه بر خردجمعی و تعامل با بدنه و مدیران دانشگاه، کارها را با قدرت و جدیت اجرایی خواهیم کرد.

نگاهداری کیفی سازی و استانداردسازی خدمات و احیا ظرفیت های برون دانشگاهی را از مهم ترین برنامه های خود عنوان نمود و اضافه کرد: اگر پیروز شویم کیفیت در دانشگاه را ارتقا دهیم، قدرت چانه زنی برای ایجاد فرصت های بیشتر مهیا می گردد که ما از همه ظرفیت ها برای پیروزیت بیشتر دانشگاه استفاده خواهیم کرد. در طراحی ها به گونه ای عمل خواهیم کرد که منافع فردی و سازمانی را به هم گره بزنیم تا بتوانیم در تحقق منافع و اهداف پیروز باشیم.

وی اعلام نمود: بیانیه گام دوم انقلاب، ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب، سند دانشگاه اسلامی و شعار دانشگاه اجتماعی که از سوی رییس دانشگاه آزاد مطرح شده، ظرفیت بزرگی را در اختیار ما قرار می دهد که می توانیم با تکیه بر اخلاق و احترام متقابل در محیط دانشگاهی، در راستای تحقق آنها حرکت کنیم و برندسازی خوبی برای دانشگاه آزاد اسلامی داشته باشیم.

مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، محسن نفر معاون علوم پزشکی، محمودرضا آقامیری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، سید علی ابطحی رییس پیشین دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و جمعی از مدیران، اساتید و کارکنان این دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگاران، دکتر سید علی ابطحی رییس پیشین دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بود که اخیرا از این سمت کناره گیری کرد، محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد نیز ضمن قبول استعفای ابطحی، نگاهداری را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد انتخاب کرد.

نگاهداری پیش از این معاون دانشگاه و رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 322

به "خبرنگاران استانداردسازی خدمات مهم ترین برنامه دانشگاه علوم پزشکی آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استانداردسازی خدمات مهم ترین برنامه دانشگاه علوم پزشکی آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید