حناچی: گام اول خودکفایی در واگن سازی برداشته شد

به گزارش مجله صادق ویلا، تهران (پانا) - شهردار تهران گفت طرح بزرگ قرارداد ساخت 105 واگن مترو داخلی گام اول خودکفایی در واگن سازی است.

حناچی: گام اول خودکفایی در واگن سازی برداشته شد

به گزارش سایت شهر، پیروز حناچی شهردار تهران صبح شنبه -23 اسفند- در حاشیه آیین امضای تفاهم نامه بازسازی کامل 31 رام قطارهای متروی تهران و افتتاح ایستگاه های یادگار امام (ره) و شهید ستاری در جمع خبرنگاران گفت: امروز مراسم امضای تفاهمنامه ساخت 105 واگن متروی ملی را با شرکت واگن سازی تهران و شرکت متروی تهران را داشتیم و همچنین تفاهمنامه بازسازی 10 هزار دستگاه تاکسی و بازسازی 31 قطار قدیمی مترو که با اعتبارات مورد حمایت سازمان برنامه و بودجه انجام می گردد، هم به امضا رسید و همچنین دو ایستگاه یادگار امام و شهید ستاری با حضور معاون رییس جمهور را افتتاح کردیم.

وی درباره تاثیر این برنامه ها بر شرایط حمل و نقل شهر گفت: افتتاح هر ایستگاه مترو حدود 35 هزار مسافر به ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می نماید. همچنین با افتتاح ایستگاه های تبادلی حدود 50 هزار نفر به ظرفیت مترو اضافه می گردد. بازسازی قطارهایی که قبلا احتیاج به اورهال داشتند نیز تاثیر زیادی روی ایمنی حمل و نقل ریلی خواهد داشت. بازسازی ناوگان تاکسی و از همه مهمتر انعقاد قرارداد فراوری 105 واگن قدم اول برای خودکفایی این طرح بزرگ خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 834

به "حناچی: گام اول خودکفایی در واگن سازی برداشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حناچی: گام اول خودکفایی در واگن سازی برداشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید