جزئیات برگزاری همایش ملی دستاوردهای دانش آموزان با موضوع کنترل وزن

به گزارش مجله صادق ویلا، تهران (پانا) - مدیر کل تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش به تشریح جزئیات برگزاری همایش ملی دستاوردهای دانش آموزان با موضوع کنترل وزن و چاقی در شهریورماه امسال پرداخت.

جزئیات برگزاری همایش ملی دستاوردهای دانش آموزان با موضوع کنترل وزن

محمد جعفری در گفت وگو با پانا اظهار کرد: پیرامون بسته تحولی که در سال تحصیلی در حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت اجرا شد تحت اسم بسته تحول کنترل وزن و چاقی دانش آموزان با رویکرد ترویج سبک زندگی سالم و فعال، برنامه های مختلفی را تعریف کردیم که در کنارهم این پروژه را اجرا کنیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از کارها این بود که با توجه به اینکه در سنوات گذشته همایش ملی دستاوردهای دانش آموزان را برگزار کردیم سال جاری هم با هماهنگی معاونت تربیت بدنی و سلامت چهارمین همایش ملی دستاوردها را با موضوع کنترل وزن و چاقی برنامه ریزی کنیم.

جعفری با بیان اینکه از این پروژه دستاوردهای خوبی به دست آمد لذا محورهای این همایش با این بسته تحولی همخوانی دارد اضافه نمود: محورهای اصلی همایش چالش های طرح کوچ و راهکارها، تدوین الگوی جامع طرح، پیامدهای رفتاری و متابولیکی چاقی، شیوه های بهینه کنترل وزن، ارتباط کنترل وزن و ساعت درس تربیت بدنی، چاقی و سبک زندگی، نقش تغذیه در کنترل وزن، نقش والدین در کنترل وزن، نقش رسانه ها در این موضوع، ارتباط سواد بدنی دانش آموزان با کنترل وزن، نقش همکاری بین سازمانی در کنترل وزن است.

مدیر کل تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: این همایش بخش ویژه ای تحت اسم آینده پژوهی در کوچ و کنترل وزن را دارد در بخش فرعی هم فیلم کوتاه 100 ثانیه ای، عکس، پوستر، پویانمایی، خاطره نویسی و ... با موضوع کوچ را دنبال می نماید.

وی اطلاع داد کوشش داریم تا برای طراحی بسته تحولی بتوانیم در موضوعات آموزشی پژوهشی دستاوردهایی داشته باشیم لذا این همایش در شهریورماه به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می گردد و از افراد برگزیده تقدیر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1094

به "جزئیات برگزاری همایش ملی دستاوردهای دانش آموزان با موضوع کنترل وزن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برگزاری همایش ملی دستاوردهای دانش آموزان با موضوع کنترل وزن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید