جابجایی 3 میلیون تن کالا در استان اردبیل

به گزارش مجله صادق ویلا، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از جابجایی 3 میلیون تن کالا در استان اردبیل خبرداد.

جابجایی 3 میلیون تن کالا در استان اردبیل

کلیم اله وثوقی با بیان اینکه شرایط حمل ونقل کالا در استان کاملا عادی و روان است اضافه نمود: این اندازه جابجایی نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود 2 میلیون و 800 هزار تن بود افزایش 7 درصدی را نشان می دهد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از شرکت های حمل ونقل شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه در 8 ماهه گذشته 215 هزار و 624 برگ بارنامه نیز در استان صادر شده توضیح داد: در 8 ماهه سال گذشته 204 هزارو 689 برگ بارنامه در استان صادر شده بود که سال جاری افزایش 5 درصدی را در صدور بارنامه شاهد هستیم.

وثوقی عمده کالا های جابجا شده را سیمان فله ای و کیسه ای، انواع بنزین، گازوئیل، آب معدنی، شمش آهن، هندوانه و گندم برشمرد.

او شهرستان های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار را به ترتیب دارای بیشترین اندازه جابجایی کالا در 8 ماهه گذشته مطرح کرد و گفت: در مدت یاد شده 1 میلیون و 399 هزار تن کالا فقط در شهرستان اردبیل، 307 هزار تن کالا در شهرستان پارس آباد، 775 هزار تن در شهرستان نمین و 147 هزار تن کالا نیز در شهرستان بیله سوار جابجا شده است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل افزایش 290 درصدی جابجایی کالا در شهرستان خلخال را یادآور شدو اظهار کرد: در 8 ماهه گذشته 172 هزار تن کالا در شهرستان خلخال جابجاشده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود 44 هزار تن بود افزایش چشمگیری را نشان می دهد.

وثوقی از افزایش 31 درصدی صدور برگ بارنامه در شهرستان اصلاندوز خبرداد و بیان نمود: بیش از 10 هزار برگ بارنامه در 8 ماهه گذشته در شهرستان اصلاندوز صادر شده است.

او فعالیت 90 شرکت حمل و نقل و 2 باب پایانه کالا را در استان اردبیل یادآور شد و گفت:13 هزارو 550 ناوگان کالا در استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:12 هزار و 6 نفر راننده در حوزه کالای استان مشغول فعالیت هستند.

خبرنگاران اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آذر 1401 بروزرسانی: 4 آذر 1401 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1476

به "جابجایی 3 میلیون تن کالا در استان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابجایی 3 میلیون تن کالا در استان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید