تلویزیون آماده ایام کرونایی رمضان می گردد ، از زیرخاکی تا روایت طنز پدر پسری

به گزارش مجله صادق ویلا، با توجه به پیش بینی های اجرا شده درباره ادامه شیوع کرونا تا ماه مبارک رمضان، تلویزیون سال جاری نیز به روال هرسال در این روزها سریال های جدیدی روانه آنتن خواهد نمود.

تلویزیون آماده ایام کرونایی رمضان می گردد ، از زیرخاکی تا روایت طنز پدر پسری

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، شبکه های مختلف سیما به روال هر ساله از مدت ها پیش سریال هایی را برای پخش در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته اند که البته سال جاری با توجه به شیوع بیماری کرونا در جهان این برنامه ریزی ها دستخوش تغییر شده است.

  • شبکه یک: زیرخاکی

شبکه یک سیما سال جاری بناست سریال زیرخاکی را به روی آنتن ببرد. پیش از این سریال نون خ در جدول پخش شبکه یک قرار داشت که به دلیل شیوع کرونا تصویربرداری 30 قسمت به سرانجام نرسید و این اثر در 17 قسمت از 20 فروردین پخش خواهد شد. پس از آن هم زیرخاکی پخش خواهد شد. این سریال به کارگردانی جلیل سامان ساخته شده است و پیش از این گفته می شد بناست از شبکه 3 پخش گردد. اما با برنامه ریزی های جدید، زیرخاکی به شبکه یک می رود.

بهرنگ ملک محمدی مدیر گروه فیلم و سریال سیمافیلم پیش از این درباره سریال به فارس گفت: سریال زیرخاکی با موضوع تحولات جامعه در سال های سرانجامی دهه 50 با زبان طنز آماده می-گردد. این مجموعه یک کمدی فاخر است و توسط جلیل سامان نوشته و کارگردانی می گردد. مجموعه به مبارزات مردم پیش از انقلاب توجه ویژه ای دارد و این تحولات را با زبان کمدی بیان می نماید.

زیرخاکی که از 30 مرداد در شهرک سینمایی دفاع مقدس کلید خورده، تا به امروز در لوکیشن های متعددی چون محله باغ آذری تهران؛ خانه هایی در مرادآباد، شهرک غزالی، بیمارستان و کلانتری و پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد ضبط شده است و هادی حجازی فر و پژمان جمشیدی در این لوکیشن نظامی بازی نموده اند. پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گوهر خیراندیش، ایرج سنجری، نادر فلاح، اصغر نقی زاده، بازیگر خردسال رایان سرلک و هادی حجازی فر بازیگران اصلی این سریال هستند. قصه این مجموعه درباره مردی است که دنبال زیرخاکی است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای خنده داری می گردد.

  • شبکه دو: بچه مهندس

شبکه دو سیما فصل سوم سریال بچه مهندس را به روی آنتن خواهد برد. سال گذشته فصل اول سریال پخش شد که با استقبال بالایی روبرو شد اما فصل دوم که به دوران نوجوانی شخصیت¬های اصلی می پرداخت، خیلی مورد استقبال نشد و حتی بعضی خانواده ها نسبت به محتوای آن گله مند بودند. حالا فصل سوم به بزرگسالی بچه هایی که در یک پرورشگاه بودند، رسیده است. تصویربرداری سریال بچه مهندس 3 به کارگردانی علی غفاری و تهیه نمایندگی سعید سعدی که از نیمه تیر در سازمان آب شروع شده بود، پس از 8 ماه، 26 اسفند به سرانجام رسید.

داستان سریال بچه مهندس در 3 فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می گردد که پیش از این فصل های اول و دوم این سریال پخش شده است. پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فاز یک و هم در فاز دو حضور داشتند. پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسدااللهی، فرج الله گلسفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد را بازی می کرد.

  • شبکه سه: می جان

می جان سریال ماه رمضانی شبکه سه سیما در سال 99 است که با بازی بازیگرانی سرشناس سینما و تلویزیون این روزها در حال ساخت است تا برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان آماده گردد. این سریال مراحل فراوری خود را در سکوت خبری طی کرد و هنوز تصویری از کار نیز بیرون نیامده است. بهروز شعیبی و الهام کردا 2 بازیگر اصلی سریال هستند که به جمع بازیگران این سریال پیوستند و در شب های ماه مبارک رمضان مهمان خانه های مخاطبان خواهند بود. سریال می جان به کارگردانی مرجان اشرفی زاده و تهیه نمایندگی سعید پروینی سریال پربازیگری است که با داستانی عاشقانه و اجتماعی روی آنتن تلویزیون می رود.

  • شبکه پنج: پدر پسری

سریال میانبر از مدتی پیش روی آنتن شبکه 5 رفت و در نوروز هم ادامه یافت. حالا قرار است در ماه مبارک رمضان نیز ادامه سریال همچنان پخش گردد. غلامرضا نیکخواه، محمود جعفری، رضا شفیعی جم، شهین تسلیمی، آرش نوذری، اشکان اشتیاق، بهراد خرازی، مهران رجبی، مرضیه صدرایی، حمید نیک نبرد، فاطمه مرتاضی، سالار کریم خانی، جابر وثوق، وحید چنانی، ترگل جعفری، وحید اسمی خانی، ریحانه سرلک و شاهکار صالحیان از جمله بازیگران اصلی این سریال هستند که در این سریال ایفای نقش می نمایند.

میانبر مضمونی اجتماعی و کمدی دارد و درباره ساکنین یک آپارتمان و اتفاقات شیرین پیرامون آنان است. اما در کنار میانبر سریال طنز پدرپسری ساخته محمدرضا حاجی غلامی و به تهیه نمایندگی رضا جودی نیز در حال آماده سازی در 40 قسمت برای پخش از شبکه 5 سیما است که از ابتدای ماه مبارک رمضان پخش می گردد. این سریال اقتباسی از کتاب آخرین نشان مردی به قلم مهرداد صدقی است که به صورت طنزگونه و اپیزودیک که هر قسمت آن قصه ای مجزا دارد، پخش می گردد. همچنین در راستای احیای فرم های نمایشی جدید از جمله سیتکام (طنز موقعیت) این سریال اولین سیتکام در بین سریال های اخیر تلویزیون است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 215

به "تلویزیون آماده ایام کرونایی رمضان می گردد ، از زیرخاکی تا روایت طنز پدر پسری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلویزیون آماده ایام کرونایی رمضان می گردد ، از زیرخاکی تا روایت طنز پدر پسری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید