تحمیل هزینه سرسام آور روسیه هراسی بر شهروندان آمریکا

به گزارش مجله صادق ویلا، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز آدینه در اظهارنظری پیرامون طرح پیشنهادی جو بایدن برای افزایش بودجه دفاعی ایالات متحده گفت که تیرگی روابط مسکو- واشنگتن یک هزینه 715 میلیارد دلاری بر شهروندان آمریکایی تحمیل خواهد نمود.

تحمیل هزینه سرسام آور روسیه هراسی بر شهروندان آمریکا

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

شایان ذکر است که اوایل روز آدینه (به وقت واشنگتن) کاخ سفید در درخواست اولیه خود برای تأمین بودجه احتیاطی از کنگره خواسته بود تا برای ایجاد بازدارندگی در برابر روسیه و چین یک بودجه 715 میلیارد دلاری به وزارت دفاع آمریکا تخصیص دهد.

زاخاروا در یک پیغام در صفحه فیسبوک خود نوشت: کاخ سفید بهایِ روسیه هراسی و چین هراسی را گفت. قطع روابط با روسیه و چین یک هزینه اضافی 715 میلیارد دلاری بر مالیات دهندگان [آمریکا] تحمیل خواهد نمود.

لازم به ذکر است که پیشنهاد رئیس جمهور آمریکا برای اختصاص بودجه احتیاطی به وزارت دفاع این کشور حدوداً یک ماه پس از آن مطرح شد که نهادهای اطلاعاتی ایالات متحده با انتشار گزارشی مدعی شدند که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مجوز اجرای عملیات های نفوذ را برای تضعیف جو بایدن در انتخابات 2020 آمریکا و همچنین تشدید اختلاف های سیاسی در داخل ایالات متحده به کرملین داده بود.

در مقابل، مقامات کاخ کرملین این گزارش را کاملاً واهی و بی پایه خوانده و گفتند که این اتهام ها در واقع پیش زمینه ای برای وضع تحریم های جدید علیه روسیه است.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین نیز در این باره گفت که روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا هیچ گونه دخالتی نداشته و اینکه سیاست تحریمی واشنگتن می تواند روابط دو کشور را بیش از پیش تیره سازد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 925

به "تحمیل هزینه سرسام آور روسیه هراسی بر شهروندان آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحمیل هزینه سرسام آور روسیه هراسی بر شهروندان آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید