تا 24 ساعت ورود خودروهای غیربومی به زنجان ممنوع شد

به گزارش مجله صادق ویلا، خبرنگاران/زنجان جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: امروز ورود خودروهای غیربومی به زنجان ممنوع بوده و تنها حمل کالا و وسایل ضروری اجازه ورود به استان را دارند.

تا 24 ساعت ورود خودروهای غیربومی به زنجان ممنوع شد

سرهنگ محمدعلی عظیمی در گفت وگو با خبرنگاران، در رابطه با حادثه رخ داده در کیلومتر 18 زنجان - میانه، اظهار کرد: امروز دو دستگاه سواری پژو 405 در کیلومتر 18 زنجان - میانه به دلیل تجاوز به چپ با یکدیگر برخورد نموده و هر دو راننده مصدوم شده و به بیمارستان انتقال یافته اند که راننده متخلف در بیمارستان جان خود را از دست داده است.

وی در رابطه با حادثه رخ داده در روز گذشته، اضافه کرد: این حادثه حوالی ساعت 10:30 روز آدینه در جهت ارتباطی روستای کاکاآباد از توابع حوزه شهرستان سلطانیه رخ داد که راننده خودروی سواری پیکان به دلیل عدم توجه به جلو واژگون شده و راننده به دلیل شدت صدمات وارده در دم جان باخت.

این مسئول در رابطه با شلوغی جاده ها در روز گذشته، توضیح داد: در جاده زنجان - میانه و جاده زنجان - طارم و جاده تهم - چورزق در روز گذشته به دلیل رعایت نکردن مردم، شاهد ازدحام خودروها و شلوغی بیش از حد محورها بودیم.

جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با تاکید بر اینکه هم استانی ها از سفرهای غیرضروری خودداری نمایند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع گردد، ادامه داد: مردم می توانند مسافرت های غیرضروری خود را پس از قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا انجام دهند.

عظیمی با بیان اینکه امروز ورود خودروهای غیربومی به استان زنجان ممنوع است، گفت: خودروهای سواری در جاده ها می توانند تردد نمایند ولی ورود آنان به استان ممنوع است و خودروها با پلاک های بومی و حمل کالا و وسایل ضروری دیگر امکان ورود به استان را دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 255

به "تا 24 ساعت ورود خودروهای غیربومی به زنجان ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا 24 ساعت ورود خودروهای غیربومی به زنجان ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید